خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت علیپور به پرسپولیس ؛ رقم تمدید ماریتیمو پایین تر از انتظار مهاجم ایرانی!

شایعه بازگشت علیپور به پرسپولیس هر روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود، آقای گل سابق فوتبال ایران منتظر پیشنهادی از طرف مدیران پرسپولیس است.

درحالی که یحیی گل محمدی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده که هنوز لیستی پیرامون نقل و انتقلات به مدیران باشگاه تحویل نداده است، اما گمانه زنی درباره علاقه او و پرسپولیس به مهاجم سابق این تیم یعنی علیپور به گوش می‌رسد.

اتمام قراداد این بازیکن با تیم ماریتیمو احتمال بازگشت علیپور به پرسپولیس را قوت بخشیده است. علیپور در پایان فصل جاری که چیزی از آن نمانده تبدیل به بازیکن آزاد خواهد شد و پیش شرط جذب او تنها توافق شخصی است.

اگرچه علیپور در در مصاحبه‌های اخیر خود خیلی واضح از علاقه اش به بازگشت نگفته اما در مواجه با پرسشی پیرامون آنکه آیا به پرسپولیس بازخواهد گشت، علنا اعلام کرد که هنوز پیشنهادی از سوی این تیم نداشته است. مسئله ای که نشان می‌دهد که این بازیکن همچنان منتظر مذاکره رسمی با مدیران پرسپولیس است.

علیپور اخیرا از تیم ماریتیمو پیشنهاد تمدید 300 هزار دلار دریافت کرده که از قرارداد قبلی او کمتر است. به نقل از خبر ورزشی احتمال آن که پرسپولیسی‌ها حاضر به پرداخت معادل ریادی در همین حدود باشند، نیز زیاد است.

بنابراین می‌توان احتمال حضور علیپور در پرسپولیس زیاد است، با اینحال همچنان باید منتظر شروع فصل نقل و انتقالات باشیم تا ببینیم چقدر از این شایعات به واقعیت تبدیل خواهند شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا