خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واعظی ادعای تماس با وزیر رئیسی را تکذیب کرد

محمود واعظی ادعای خبرگزاری دانشگاه آزاد را رد کرد که نوشته است «در روزهای اخیر محمود واعظی در تماس تلفنی با فاطمی امین، ابقاء فامیلش -مدیرعامل شرکت ایران خودرو- را درخواست کرده است».

به گزارش انصاف نیوز، آقای واعظی در این باره می‌گوید: «بنده هیچ فامیلی در ایران خودرو و سایپا ندارم ضمنا تا بحال هیچ تماس تلفنی یا حضوری با ایشان نداشته‌ام».

سایت ایسکانیوز مدعی شده است: «گفته می‌شود در روزهای اخیر رئیس دفتر حسن روحانی در تماس تلفنی با وزیر صمت، درخواست ابقاء مدیرعامل شرکت ایران خودرو را مطرح کرده است. در این تماس، محمود واعظی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چهار ماهه فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت، خواستار ادامه همکاری وی با نیروهای خدوم و متعهّد دولت تدبیر و امید به ویژه فرشاد مقیمی شده است. فاطمی امین اگرچه در نخستین روزهای صدارت خود برای تغییر فرشاد مقیمی بسیار مصمّم بود، اما اینک گویا تحت تأثیر فشار لابی‌های سیاسی، دچار تغییر رویکرد شده است. هر چند ممکن است این خبر از سوی نزدیکان فاطمی امین تکذیب شود؛ اما حفظ مدیرعامل ایران خودرو به خوبی از توافقات نانوشته پشت پرده خبر می‌دهد. شایان ذکر است اقدامات اخیر مقیمی که موجب بروز انتقادات شدیدی در رسانه‌ها و افکار عمومی شده، به پشتوانه و حمایت واعظی انجام شده است. این سایت مدعی شده است: در روزهای اخیر نیز مسئولان ایران خودرو طی نامه‌ای به مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار‏، افزایش ۱۸ درصدی قیمت محصولات خود را اعلام کردند. فرشاد مقیمی نسبت فامیلی بسیار نزدیکی با رئیس دفتر حسن روحانی دارد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا