خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد عضو اتاق از افراطی‌ها، نمایندگان و بازندگان: خبر استعفای سلاح‌ورزی جعلی است

سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: مرتضی میری، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، خبرهای منتشرشده درباره استعفای سلاح‌ورزی ، رئیس اتاق ایران را تکذیب کرد و گفت این سیاسی‌کاری‌ها به زیان همگی تمام می‌شود.

سیدمرتضی میری درباره فعل و انفعالات جدید در اتاق بازرگانی گفت: اتفاق جدیدی در اتاق نیفتاده است و هیات رئیسه هم اعلام کرده که همه منتخبین اتاق به کار خود مشغول هستند.

او ادامه داد: با توجه به این‌که انتخابات به شکل قانونی برگزار شد و مشکلی هم  نداشت، منتخبین بخش خصوصی در اتاق بازرگانی در جایگاه حقوقی خود قرار گرفته‌اند و به تعامل با دستگاه‌های حاکمیتی برای پیش‌برد اقتصا ایران مشغول شده‌اند. بنابراین به نظرم قرار نیست اتفاقی جدیدی هم بیفتد.

او با اشاره به انتشار خبر گسترده استعفای سلاح‌ورزی ، انتشار چنین اخبار را سیاسی‌کاری خواند و افزود: با توجه به این‌که اتاق بازرگانی یک مجموعه خصوصی غیر سیاسی است، چنین سیاسی‌کاری‌هایی در نهایت به زیان همه تمام می‌شود.

سیدمرتضی میری عضو هیات نمایندگان اتاق تهران

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران به این پرسش خبرنگار انصاف نیوز که چه کسانی خبر استعفای سلاح‌ورزی را منتشر کرده‌اند و چه هدفی داشته‌اند، پاسخ داد: بخشی از این تلاش‌ها متعلق به گروه‌های افراطی در کشور است که می‌خواهند همه‌جا و همه‌چیز مطابق خواست و میل آنان سامان بگیرد. بخشی دیگر ناشی از اطلاعات غلطی است که این روزها در حجم گسترده‌ای منتشر شده است. از جمله نمایندگان مجلس در معرض این اطلاعات اشتباه بوده‌اند و بر اساس آن اطلاعات، به هرحال تلاش می‌کنند شرایط در اتاق را تغییر دهند.

میری، جریان سومی که در انتشار شایعات علیه اتاق بازرگانی فعال است را شکست‌خوردگان انتخابات اسفند ماه اتاق‌ معرفی کرد و گفت: این عده در انتخابات اخیر هیات رئیسه ایران هم به اهداف خود نرسیدند و بنابراین دارند بازی را به سمتی می‌برند که به سود هیچ‌کس نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر قرار باشد با همسو شدن با آشوب ها .سوار شدن به جو جامعه در این کشور امتیاز وپست بگیری ،
    پس بقول شما مردم اصولگرا ول معطل بوده اند!
    اگر مقابل بیحیای . اغتشاش . اشخاص ابن الوقت ایستادن واز امنیت کشور دفاع کردن اصولگرای است .بعله پس قاطبه ملّت باید در اصول شان تجدید نظر کنند
    دوروی . هزارچهره گی . سطل آشغال آتش زدن . عورت بیرون انداز شدن
    مفام میاورد . خیلی ماهم برویم از فردا جنبش راه بیندازیم
    مگر در این کشور قحط الرجال شده که امثال سلاخ ورزی ها بشوند شاخ ؟!
    من نمیدانم اصولگرا واصلاح طلب چی وکی هست
    امّا میترسم از آینده کشوری که جمعی این شخص سرشاخه شان باشد

    2
    3
    1. طایفه «سلاحورزی» یکی از طوایف اصیل قوم لر هست و نباید به دلیل مخالفت با یک فرد به یک قوم اصیل که شجره نامه تقریبا هزارساله داره توهین بکنید.چرا همیشه میخواهید با توهین و تحقیر دیگران حرف بزنید؟
      (سلاخ ورزی) یعنی چی؟؟؟؟عذرخواهی بکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا