خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیش حقوق وزیر بهداشت از بیمارستانی که نمی رود؟!

در حالی که وزارت بهداشت صورتحساب حقوق وزیر بهداشت از دو منبع نهاد ریاست جمهوری (4 میلیون تومان) و بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی (8 میلیون تومان) را منتشر کرده، یک متخصص چشم می گوید آقای دکتر از سال 90 به این بیمارستان نیامده است!

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، یک متخصص چشم می گوید: «جالب است كه استاد هاشمي از سال ٩٠ اصلا فارابي براي آموزش يا دیدن مريض نيامدند، فقط شايد سالي يک بار دعوتي می آمدند برای ژورنال كلاب. من خودم يک بار در بيمارستان نور به ایشان گفتم استاد! چرا نمي آييد به بيمارستان، واقعاً جایتان خالی حس می شود. دكتر هاشمي بسيار جراح ماهر و استاد خوبي هستند. گفت: «خانم دكتر! دانشگاه اصلا ديگر دانشگاه نيست، بهداری است»! حالا فيش حقوقي خرداد امسالشان به نام بيمارستان فارابي! زده می شود! نمي دانم به عنوان هيات علمي چه كار انجام می دهند؟!»

«وبدا»، سایت وزارت بهداشت، ضمن انتشار فیش حقوقی دکتر قاضی زاده هاشمی، نوشت:

«دکتر علی جعفریان، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران شب گذشته در ضیافت افطاری رییس جمهوری با اساتید و پزشکان دانشگاه های کشور در خصوص پرداخت های دانشگاه علوم پزشکی به پزشکان گفت: … در جایی دیدم یک فیش حقوقی وجود دارد که با مبلغ 228 میلیون تومان منتسب به وزیر بهداشت عنوان شده است. وزیر بهداشت چون عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است و ابلاغ وی را بنده امضا می کنم تاکید می کنم که ایشان حقوق 8 میلیون تومانی قبل از کسر مالیات از دانشگاه دریافت می کند و هیچ گونه پرداخت دیگری به ایشان در دانشگاه و وزارت بهداشت صورت نمی گیرد و از نهاد ریاست جمهوری نیز مبلغی به عنوان فوق العاده مدیریت در حد 4 میلیون تومان دریافت می کند».

5444

5445

 

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دم خروس وزیر پوپولیست و عوام فریب که موجب نابودی رابطه عاطفی مریض و پزشک در ایران شد مایه ننگ هم جامعه پزشکی هم سیاست

  2. اینهمه عوام فریبی واسه رسیدن به چی? راستی یکسال قبل دوستی می گفت کاندید بعدی ریاست جمهوری آقای وزیر بهداشت است شاید به همین خاطر از جلوی دوربین کنار نمی زود تا چشمها از جمالش’ پر شود

  3. هنرها در بساط خویش داری
    تو حتماً عقل از ما بیش داری!

    به اسم خدمت و خدمتگزاری
    حقوقی آنچنان در فیش داری

    به ما یارانه دادی، لقمه‌ای نان
    بنازم که غم درویش داری!

    ندارم بنده حتی سرپناهی
    تو ویلای شمال وکیش داری

    به فکر مسکن مهر پرندم
    تو اما برج در تجریش داری

    تماشایش برای ما حرام است
    خودت اما هفشتا دیش داری!

    شدی سیتی‌زن اینجا و آنجا
    تو خیلی فکر دوراندیش داری

    “به فیش ما چرا هی کار دارند؟”
    بمیرم که چنین تشویش داری

    ***
    سوای این همه دار و ندارت
    بدان روز جزا در پیش داری

    «حسین شادمهر»

  4. اقای روحانی این بود جواب اعتماد و رای و امید مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ روز اول که کابینه تشکیل دادید و اصلاح طلبان را در ناباوری کنار گذاشتید و اکثر پستها را به اصولگریان و نزدیکان میلیارد خود دادید از نوبخت..نهاوندیان….نعمت زاده….هاشمی وووووو….مردم فهمیدند چقدر به شایسته سالاری عمل می کنید و چقدر به شعارهای و قولهای خود پایبندید…..البته هیچ وقت از اصولگریان انتظار پایبندی نمی رود مثل 50 نماینده اصولگرا لیست امید که همه بعد از رای اوری زیر همه چی زدند و به رای و اعتماد مردم خیانت کردند…..

  5. يعني مشكل اصلي 4 مليون است يا 8مليون؟يك استاد- متخصص-جراح-سهامدار درمانگاه-وزير-…نبايد اين درآمد را داشته باشد.آقا بگرديد چند تا سو‍‍ژه درست و حسابي پيدا كنيد.اينطوري موضوع فيشهاي نجومي را لوث نكنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا