خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وعده‌ی زاکانی برای «گشایش ترافیکی در شرق و غرب تهران»

شهردار تهران گفت: با تکمیل پروژه‌های بزرگراهی شهید شوشتری و یادگار امام گشایش ترافیکی در شرق و غرب تهران را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ​فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم افتتاح فاز نهایی تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر و پل های جهتی اتصال بزرگراه امام رضا(ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار گفت: انقلاب اسلامی از مسئولان خواسته است که توجهشان به خدمت باشد نه ثروت اندوزی و فرصت ها را دریابند. چون چشم بهم بزنیم دوره مسئولیتی تمام می شود و بعد از آن باید پاسخگوی فرصت های از دست رفته باشیم.

وی افتتاح پل غیر همسطح در محدوده باقرشهر را نمودی از مدیریت جهادی خواند و با تشکر از معاونت فنی و عمرانی گفت: این کام خدمتی در فرصت کوتاهی برداشتند، تا کاری که سالها به دلایل مختلف صورت نگرفته بود را تمام کنند.

زاکانی اظهار داشت: همزمان این گلوگاه و گره بزرگ ترافیکی باز شد، تا مردم در شرایط بهتری قرار بگیرند.

وی افزود: از خصوصیت های این پروژه این است که معطلی جدی پایان هفته و برگزاری مراسم ها، گشایش برای مردم خدمتی را ارایه می‌کند.

شهردار تهران گفت: مجموعه بزرگراهی شهید نجفی رستگار دچار انسدادهایی بود که امروز با این افتتاح، حرکت به سمت غرب و جنوب غرب و بار ترافیکی این محدوده تسهیل شد.

زاکانی با اشاره به اینکه در ۳ ماه و ۱۱ روز حضورش، چهارمین پروژه عملیاتی شده است، توضیح داد: معاونت عمرانی برای تکمیل رینگ شرقی تهران بزنامه هایی دارد تا در محدوده بزرگراهی شهید شوشتری گشایش بزرگی ایحاد شود.

وی از تکمیل بخش انتهایی یادگار امام خبر داد و گفت: محور غربی تهران به این ترتیب آزاد می شود و با یک کار جهادی گشایش جدی برای غرب تهران خواهد داشت.

زاکانی افزود: با ایجاد ۹۸ رمپ و لوپ ، ۷۰۰ کیلومتر از مسیر مردم باز خواهد شد. که بر ایجاد هوای پاک،صرفه جویی وقت و کاهش مصرف سوخت موثر است.

به گفته وی فاصله جنوب و شمال تهران زیاد است، و ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار در جنوب تهران قرار دارد که با ایجاد پروژه ها و تسهیلات ویژه برای احیای این بافت آنها را متحول خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا