خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتیجه‌ی قرعه‌کشی مجدد یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ایسنا نوشت: «قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تکرار شد و ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

در مرحله حذفی این رقابت‌ها، تیم‌های سیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس که در مرحله گروهی صدرنشین شدند، در سید یک قرار گرفتند و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، اتلتیکو، اسپورتینگ، اینتر، بنفیکا، ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز در سید دوم قرار گرفتند.

براساس تکرار قرعه‌کشی صورت گرفته برنامه رقابت‌ها به شرح زیر است:

بنفیکا – آژاکس

پاری سن ژرمن – رئال مادرید

اتلتیکومادرید – منچستریونایتد

ویارئال – یوونتوس

اینتر – لیورپول

اسپورتینگ لیسبون – منچستر سیتی

چلسی – لیل

سالزبورگ – بایرن

دو رفت این مرحله از مسابقات در دو هفته و در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن و ۴ و ۵ اسفند و دور برگشت نیز در روزهای ۱۸، ۱۹، ۲۵ و ۲۶ اسفند برگزار می‌شود.

فینال این دوره از رقابت‌ها در سن پترزبورگ روسیه برگزار می‌شود.

اشتباه نماینده یوفا در قرعه‌کشی مشخص کردن حریفان ویارئال و اتلتیکو مادرید باعث شد که قرعه‌کشی صبح امروز تکرار شود».

فارس نوشت: «در جریان قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا اشتباهی مضحک توسط یوفا به ثبت رسید که باعث شد بسیاری در فضای مجازی این قرعه کشی را جنجالی خطاب کنند.

در جریان درآمدن قرعه ویارئال به عنوان سید دوم، قرعه منچستریونایتد به ناگاه درآمد که اشتباه بزرگی از سوی یوفا بود زیرا این 2 تیم در مرحله گروهی با هم در یک گروه بودند و طبق قانون این 2 تیم نباید با هم مبارزه کنند. در اینجا مسئولین برگزار کننده سریعا اشتباه خود را پذیرفتند و دوباره گوی‌ها قرعه کشی شد تا نام تیمِ منچسترسیتی درآمد.

در اینجا سوال پیش می‌آید که چگونه یکی از گوی‌های برداشته شده منچستریونایتد بوده در صورتی از سبد آنها برداشته نشده است. مسئولین برگزار کننده در اینجا از اتفاق پیش آمده عذرخواهی کردند ولی این نهایت کار نبود و یک اشتباه بزرگ‌تر از سوی آنها رقم خورد.

در قرعه اتلتیکومادرید، گوی منچستریونایتد در قرعه کشی نیامد، در صورتی که این تیم می‌توانست با نماینده اسپانیا رودررو شود. این اشتباه بزرگ باعث شده تا تمام رسانه‌ها نسبت به قرعه کشی یوفا اعتراض کنند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا