خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی باقری: به جای دیپلماسی به مقصرنمایی پافشاری می‌کنند

مذاکره‌کننده‌ی ارشد جمهوری اسلامی در مذاکرات احیای برجام در توییتی نوشت: بعضی بازیگران به جای دیپلماسی واقعی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری می‌کنند، اگر اراده‌ای برای جبران خطای مقصر باشد، راه برای توافق خوب سریع هموار می‌شود.

به گزارش فارس، علی باقری صبح امروز (سه شنبه) در توئیتی درباره مذاکرات جاری در وین بین ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، چین و روسیه) نوشت: بعضی بازیگران به جای دیپلماسی واقعی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری می‌کنند. ما سریعا پیشنهادهای‌مان را ارائه کردیم و به نحوی سازنده و منعطف تلاش کردیم تا اختلافات کم شود.

وی افزود: دیپلماسی، خیابانی ۲ طرفه است. اگر اراده‌ای برای جبران خطای مقصر باشد، راه برای توافق خوب سریع هموار می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آقای باقری فرمایش معصومین است که « مااکثر العبر و اقل الاعتبار » تا دیروز همین شما بودید که همایش در ذم مذاکره برگزار می کردید و کفن پوش در خیابان ها جولان می دادید اما امروز چرا دادبیداد می کنید ؟ بگذارید تا کمی پیش برویم بعدا . اصلا قدیمی های بهتر گفته اند « گله عوض ندارد » ، « در همیشه به یک پاشنه نمی چرخد » « بچرخ تا بچرخیم » حال دور دور شماست . زود از کوره در نروید . بیایید به این حرف امام ره عمل کنید « کاری که برای خدا باشد دلسردی ندارد » یا « ما مامور به انجام تکلیف هستیم نتیجه دست خدا است » به هرحال هنوز خیلی کار داریم به این زودی میدان را خالی نکنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا