خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«به دستور مهندس سجادی آمدم»

حجت الاسلام رضا اکبری آهنگر، ادمین کانال تلگرامی «حقایقی پیرامون انجمن حجتیه» در متنی حاوی ادعایی درباره‌ی دکتر نادر فضلی، با تیتر «به دستور مهندس سجادی آمدم» نوشت:

در سالروز درگذشت مرحوم سید حسین سجادی، بد ندیدم که یکی از دهها خاطره ای که از سالهای مبارزه ام با انجمن دارم را بازگو نمایم. (شاید روزی همه خاطراتم از این موضوع را کتاب کنم.)

حتما میدانید که در سال ۹۳، هنگامی که در همایش عمومی “تحجر و اسلام آمریکایی” سخنرانی داشتم، دکتر نادر فضلی (یکی از مسئولین انجمن حجتیه) بدون هماهنگی قبلی به مناظره با من برخاست! هوس کرده بودند تا از روشهای قدیمی که برای مچگیری از بهائیان به کار میبردند، استفاده کنند. 🙂

من نیز که از لحظه ورود ایشان به سالن همایش، تا آخر خط را خواندم، به مسئولین برنامه تذکر دادم که مانع نشوند و برخوردی نداشته باشند.

مناظره جالبی بپا شد که متن کامل و بدون سانسور آن نیز در کتاب «حقایقی پیرامون انجمن حجتیه» منتشر شده است.

اما غرض آن که در یکی از چند جلسه ای که پس از آن مناظره، با دکتر فضلی داشتم، از ایشان پرسیدم:

«چه شد که آن شب به آن همایش آمدید؟ جهت زیارت به مشهد مشرف شده بودید و اتفاقی تبلیغ همایش را دیدید و در جلسه هم تصمیم ناگهانی گرفتید؟ یا غیر از این بود؟»

ایشان پاسخ دادند: «نخیر. آقای مهندس سجادی با من تماس گرفته و گفتند”اکبری فلان جا برنامه دارد، خودت را برسان” حتی برخی دوستان گفتند”نرو، نمیرسی.” اما من بلیط هواپیما گرفتم و از فرودگاه، مستقیم به سالن همایش آمدم.»

در این خاطره، نکات گوناگونی نهفته است. اما شاید از همه مهمتر این باشد که انجمن، سالها و بارها با مظلوم نمایی، مدعی آن بوده که از خودش دفاع نمیکند چرا که وظایف مهمتری را برای خود تعریف نموده است.

یکی از دهها حسن این مناظره، اثبات بطلان این ادعا بود.

روح مرحوم سجادی شاد باشد إن شاءالله


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا