خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی عرب زاده در کجا و چطور درگذشت؟

علی عرب زاده بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان که مقیم ایران بود در ایران درگذشته است اما در مورد مکان و چگونگی درگذشت او اطلاع دقیقی تاکنون در دست نیست.

اختلافات خانوادگی؟

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه امروز در خبری با تیتر «علی عرب‌زاده درگذشت؛ فوتسالیست تیم ملی به آخر خط رسیده بود» نوشت:

«بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. به گزارش اسپوتنیک، علی عرب‌زاده بازیکنی با اخلاق و شایسته تیم ملی فوتسال افغانستان که نقشی تاثیرگذار در نائب قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان در رقابت های آسیایی سال 2019 داشت، در گذشت. منابعی به اسپوتنیک می‌گویند که وی به دلیل مشکلات خانوادگی و اختلاف با همسرش اقدام به خودکشی کرده است و به زندگی خود پایان داده است. عرب‌زاده یکی از بهترین بازیکنان فوتسال در افغانستان بود که با توجه به عملکرد خوبش در تیم زیر 20 سال، کارشناسان آینده‌ای روشن را با وجود بازیکنانی چون او برای فوتسال افغانستان متصور می‌شدند.»


خبرگزاری صدای افغان: علت مشخص نیست

خبرگزرای صدای افغان (آوا) به نقل از طلوع نیوز از کابل، پایتخت افغانستان نوشت:

«مسوولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبالُ مرگ علی عرب‌زاده را تایید می‌کنند؛ اما گفته‌اند که تاکنون علت مرگ این بازیکن تیم ملی فوتسال روشن نیست.

شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، به ویژه هوادارن تیم ملی فوتسال در پیوند به مرگ این بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال کشور واکنش نشان داده‌اند.

مسوولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال افغانستان مرگ وی را تایید می کنند؛ اما گفته اند که تا کنون علت مرگ این بازیکن تیم ملی فوتسال روشن نیست.

علی عرب زاده، در سال ۲۰۱۹ میلادی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران برگزار شده بود، عملکرد قابل قبولی را در تیم ملی فوتسال کشور از خود به نمایش گذاشت و فوتسال بازان کشور در این رقابت‌ها نایب قهرمان آسیا شدند.

مسوولان فدراسیون فوتبال افغانستان به ویژه کمیته فوتسال می‌گویند که آقای عرب زاده یکی از پایه های برجسته تیم ملی فوتسال بود و درگذشت این بازیکن خلاق، آسیب جدی را در تیم ملی در پی خواهد داشت.

عبدالرزاق ممرک، مربی تیم ملی فوتسال، گفت: «مرگ وی بسیار اندوگین‌مان ساخت؛ واقعا سخت است. علی عرب زداده یکی از پایه‌های تیم ملی فوتسال کشور بود و این یک فاجعه بزرگ برای جامعه‌ فوتبال و فوتسال افغانستان است.»

از سویی هم، شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، به ویژه هوادارن تیم ملی فوتسال در پیوند به مرگ این بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال کشور نیز واکنش نشان داده اند.

علی عرب زداده پناهجوی افغان مقیم ایران بود که چندین سال در تیم ملی فوتسال، به حیث بازیکن سرشناس، توپ می‌زد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا