خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش کرباسچی به داشتن فرزند پسر در پرونده رد صلاحیت لاریجانی!

غلامحسین کرباسچی در صفحه توییتر خود نسبت به بخشی از پرونده رد صلاحیت علی لاریجانی واکنش نشان داد که در آن شورای نگهبان مدعی شده بود پسر علی لاریجانی با پسر کرباسچی رابطه اقتصادی دارند در حالی که کرباسچی اصلا پسر ندارد.

به گزارش انصاف نیوز، ساعاتی پیش روزنامه شرق متن کامل نامه 20 صفحه‌ای علی لاریجانی به شورای نگهبان که در آن به دلایل رد صلاحیتش در انتخابات 1400 معترض بود را منتشر کرد. در بخشی از این نامه‌ی رئیس مجلس پیشین آمده است: « آنقدر آقایان تدارکاتچی اطلاعات برای شورای نگهبان در کار خویش عجله داشتند که برحسب اطلاع موثق، اتهام دیگری نیز در روز بررسی صلاحیت اینجانب در شورا مطرح شد و آن شراکت پسر بنده با پسر آقای غلامحسین کرباسچی است. اولا: فرزندانم هیچ فعالیت اقتصادی ندارند. ثانیا سندی که طراحان به آن استناد کردند صرفا شباهت اسمی بوده، ثالثا: آقای کرباسچی به گفته خودشان اساسا پسری ندارند که بخواهند با فرزند اینجانب شراکت داشته باشد. آیا عده ای با دادن چنین اطلاعات مضحکی به دنبال لطمه زدن به جایگاه شورای نگهبان نیستند؟»

غلامحسین کرباسچی در صفحه توییتری خود در واکنش به سوال یکی از مخاطبانش که پرسیده بود قدم نو رسیده مبارک شنیدم پسردار شدید؟ نوشت: « از عطایای آقایان است!!!!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این آقای کرباسچی که خیلی حرف بدی زده! تکذیب نکرده که پسر داره، بلکه کفته اگر پسر دار شدم از عطایای آقایونه! یعنی آقایون……. بعله؟

  2. آقای لاریجانی فرموده: فرزندانش هیچ یکشان فعالیت اقتصادی ندارند. ترجمهٔ فارسیش میشود فرزندا برمند ایشان ..‌. و … و ‌… دیگرانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا