خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مطهری: خطاها در جمهوری اسلامی باید به صورت آشکار گفته شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی اصلا معتقد به خطا در جمهوری اسلامی نیستند و برخی هم معتقدند اگر خطایی هست نباید به صورت آشکار گفته شود اما من معتقدم خطا در جمهوری اسلامی باید به صورت آشکار گفته شود تا نظام اصلاح شود.

به گزارش ایسنا، علی مطهری در متن جوابیه خود به حسن بیگی نماینده دامغان نوشت: “آقای حسن بیگی نماینده محترم دامغان فرد زحمت کشیده ای برای انقلاب است و حضور موثری در جبهه های جنگ داشته است و من برای ایشان احترام قائلم. ما با این تیپ دوستان در اصل دفاع از انقلاب مشترکیم ولی در نحوه دفاع اختلاف داریم. برخی از این ها اصلا معتقد به خطا در جمهوری اسلامی نیستند و یک وجود ملکوتی برای نظام قائلند برخی دیگر معتقد به خطا هستند اما می گویند نباید به صورت آشکار گفته شود چون موجب تضعیف نظام است.

امثال من می گوییم باید خطاها به صورت آشکار گفته شود تا تکرار نشود و نظام اصلاح گردد و به نظر من راه درست همین است مگر مواردی که با اقدام پنهان اصلاح می شود که بسیار اندک است.

مشکل دیگر من با این تیپ افراد که توصیه می کنند آقای مطهری مانند پدرش رفتار کند این است که این ها شخصیت و افکار شهید مطهری را درست نمی شناسند و تصور نادرستی از ایشان دارند. اگر به سیره و رفتار شهید مطهری در چند ماه قبل از پیروزی انقلاب و حدود دو ماه بعد از پیروزی تا شهادت و نوع رابطه ایشان با امام خمینی آگاه بودند این حرف را نمی زدند.

به هر حال من ایشان را یک نماینده دلسوز می دانم و از توصیه هایشان استفاده خواهم کرد.”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. …….[برخی از این ها اصلا معتقد به خطا در جمهوری اسلامی نیستند و یک وجود ملکوتی برای نظام قائلند برخی دیگر معتقد به خطا هستند اما می گویند نباید به صورت آشکار گفته شود چون موجب تضعیف نظام است…..

    درود بر شما جناب مطهری عزیز ، واقعا که شما و جناب پزشکیان و امثال شما شایستگی ماندن در خانه ملت را دارید. امید مردم ایران هستید.

  2. خطاهارو از سر خیرخواهی بگیم فورا به تبلیغ علیه نظام و ضدیت با انقلاب و تشویش اذهان عمومی و غیره و غیره روبرو میشیم. اصلا این اتهامات برای همین تدارک دیده شده اند. کسانی که دائم بر طبل تقدس میکوبند و اجازه انتقاد نمیدن دشمنان نظام هستند چرا که مانع از بیان ایرادات و اصلاح انان میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا