خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغاز رزمایش سپاه پاسداران در جنوب کشور

سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات کل سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی و سخنگوی رزمایش مشترک پیامبر اعظم17 با اعلام خبر آغاز این رزمایش گفت: این رزمایش در راستای افزایش سطح آمادگی‌های رزمی سپاه و بر اساس شبیه‌سازی یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی در جنگ‌های ترکیبی و درهم‌تنیدگی جنگ‌های سخت و نیمه‌سخت و نرم در حال اجراست.

به‌گزارش تسنیم، وی افزود: در این رزمایش نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه به‌همراه سازمان سایبر الکترونیک در منطقه سواحل استان هرمزگان، بوشهر و بخشی از خوزستان به اجرای عملیات تهاجمی و نفوذ در سطح استراتژیک برای انهدام مبادی آفندی دشمن فرضی می‌پردازند.

سخنگوی رزمایش ادامه داد: سازمان بسیج هم نیروی انسانی بسیج دریایی و رزم زمینی را تأمین خواهد کرد، همچنین در این رزمایش برخی سامانه‌ها و سلاح‌هایی که تازه به نیروها تحویل شده است متناسب با تاکتیک‌های رزمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سردار نیلفروشان اظهار داشت: پیام این رزمایش دفاع و صیانت از امنیت ملی و برای همسایگان ما صلح و دوستی و آسایش است. اساساً منطق دفاعی ما امنیت، اقتدار و بازدارندگی فعال و هوشمند در منطقه خلیج فارس است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا