خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی تاج‌زاده به صادق خان

مصطفی تاج‌زاده، رییس ستاد انتخابات کشور و برگزار کننده اولین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای ایران، به اولین شهردار مسلمان لندن نامه نوشت: هم‌چون شما از رفتار و گفتار زوج ابوبکر بغدادی – ترامپ بیزارم و روش و بینش آنان را تهدید علیه بشریت مخالف جنگ و تروریزم و خواهان امنیت و پیشرفت و رفاه می‌دانم.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز از فخرالسادات محتشمی پور، همسر آقای تاج زاده، متن کامل این نامه‌ی کوتاه در پی می‌آید:

به نام خدا

جناب آقای صادق خان

با احترام

انتخاب شما را به عنوان شهردار لندن تبریک می‌گویم. مایه‌ی مسرت است که اکثریت همشهریان‌تان در زمانی که نژادپرستان برتری‌طلب و جنگ‌افروز بر آتش اسلام هراسی می‌دمند و کینه و نفرت علیه مسمانان می‌پراکنند به یک انگلیسی مسلمان رأی دادند.

شما در معرفی خود گفته‌اید: «من در لندن ساکن هستم، اروپایی‌ام، بریتانیایی‌ام، یک انگلیسی هستم، مسلمانم، ریشه‌ی آسیایی دارم، اصالتاً پاکستانی‌ام، شوهرم و در عین حال یک پدر».

من نیز به عنوان شهروندی ایرانی و مسلمان که تبارم به علی و فاطمه می‌رسد و ساکن تهرانم، شوهر و پدر نیز هستم، به اطلاعتان می‌رسانم که هم‌چون شما از رفتار و گفتار زوج ابوبکر بغدادی – ترامپ بیزارم و روش و بینش آنان را تهدید علیه بشریت مخالف جنگ و تروریزم و خواهان امنیت و پیشرفت و رفاه می‌دانم و تا آن جا که با روحیات هم‌وطنانم آشنایم، مطمئنم که اکثریت قاطع ایرانیان از زن و مرد، فارس و ترک، کرد و لر و عرب، ترکمن و بلوچ، شیعه و سنی، مسیحی و یهودی و زرتشتی، شهری و روستایی، رأی به شما را گامی مثبت از سوی شهروندان لندن در جهت به رسمیت شناختن تفاوت‌های دینی، نژادی، زبانی و فرهنگی ارزیابی می‌کنند.

امیدوارم با کارنامه‌ی موفق خود استمرار این دیدگاه دیگرپذیر و راهبرد برد – برد را تقویت کنید.

زندان اوین – 26 اردیبهشت ۱۳۹۵ برابر با 15 می 2016

سید مصطفی تاجزاده

رییس ستاد انتخابات کشور و برگزار کننده‌ی اولین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای ایران

انتهای پیامج

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا