خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی دولت: بنا نیست تغییری در نرخ بنزین یارانه‌ای ایجاد شود

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: بنا نیست در سطح ملی تغییری در شیوه توزیع و نرخ بنزین یارانه‌ای ایجاد شود و در دو جزیره کیش و قشم هم در نرخ سوخت هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود و تنها شیوه توزیع به صورت آزمایشی تغییر می‌کند.

به گزارش فارس، بهادری جهرمی امروز در گفت‌وگو با بخش خبری 14 شبکه اول سیما، در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر افزایش دوباره قیمت بنزین، با تکذیب این شایعات اظهار داشت: در خصوص بنزین قرار بوده که صرفا در شیوه توزیع بنزین یارانه‌ای (1500 تومانی) تغییراتی ایجاد شود و این از زمان دولت گذشته مطرح بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تغییری در نرخ بنزین نه قرار بوده که ایجاد شود و نه بعد از این ایجاد می‌شود، گفت: تغییر در شیوه توزیع بنزین با هدف برقراری عدالت در اختصاص یارانه انرژی است و برای آنکه مطالعات آزمایشی این طرح بهتر انجام شود، دو جزیره کیش و قشم انتخاب شدند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: اولا بنا نیست در سطح ملی تغییری در شیوه توزیع و نرخ بنزین یارانه‌ای ایجاد شود و در دو جزیره کیش و قشم هم در نرخ سوخت هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود و تنها شیوه توزیع به صورت آزمایشی تغییر می‌کند.

بهادری جهرمی درباره جزئیات بیشتر این طرح گفت: تا پیش از این یارانه سوخت به دارندگان خودروها اختصاص می‌یافت که این عادلانه نیست، چون عده‌ای خودرو ندارند؛ لذا برای برقراری عدالت یارانه‌ای سرپرستان خانوارها به نوعی متولی این امر می‌شوند.

وی افزود: بر اساس این طرح، اگر قرار است یارانه‌ای به سوخت پرداخت شود، این یارانه‌ به حساب کسانی واریز می‌شود که خودرو ندارند و از یارانه سوخت هم استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. (بنا نیست در سطح ملی تغییری در شیوه توزیع و نرخ بنزین یارانه‌ای ایجاد شود) ؛ تا اینجاشو راست گفته، اما نگفته که بنزین آزاد غیر یارانه ای چی؟ عملا و در لفافه دارد میگوید که نرخ بنزین آزاد نغییر خواهد کرد از سه هزار تومان به الی ماشاالله تا هرچقدر که مردم توان تحمل دارند و هرچقدر که بی انصافی و نامردمی بودن ما دولتمردان اقتضا میکند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا