خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درباره‌ی ماجرای شکایت از بازیگران زن

مهدی یزدانیان در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

در خبرها خواندم که تعدادی از طلاب قم و تشکل‌های حوزوی، به تصاویر منتشر شده از جانب چند خانم بازیگر معترض بوده و شکایت کردند (چون باب میلشان نبوده) این تصاویر را مروج فرهنگ برهنگی دانسته‌اند. شکایتنامه‌شان موهن است و از آن توهین به دینداران تلقی می‌شود. دیندارانی‌ که عیب را در نفس خود می‌جویند نه در ظاهر دیگران. اگر گفتگو و مباحثه‌ای با این بزرگواران داشتم به اهمیت بنیان خانواده استناد می‌کردند و اینکه ترویج بی حجابی از سوی سلبریتی‌ها، بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد. البته بنده هم به عنوان طلبه‌ای که در یکی از بخش‌های ایران اسلامی مشغول به فعالیت فرهنگی مذهبی هستم دوست دارم ظواهر دینی در جامعه رعایت شود. آن بازیگران هم مدل پوشش دیگری می‌پسندند و سلیقه خودشان را با نشر تصاویر بیان کرده‌اند. حال سوالات و مطالبم را مطرح می‌کنم:

۱- چرا بعد از ۴۲ سال از انقلاب اسلامی با تشکیلات عریض و طویل مذهبی دولتی و مردمی، انتشار چند عکس، شما بزرگواران را این چنین مضطرب کرده است؟

۲- بعضی از این بازیگران سالها با صداوسیما همکاری داشته اند. چرا صداو سیما نتوانسته پوشش اسلامی را به آنها بقبولاند؟

۳-مردم برای چه انقلاب کردند؟ آیا حجاب موضوع انقلاب بود؟ چقدر برای فقر و تبعیض و ربای بانکی بیانیه داده ایم و تجمع نمودیم. اگر بی حجابی منکر است، ربا جنگ با خداست.

۴- آیا فقر بنیان خانواده را بیشتر تهدید می.کند یا بی حجابی؟ بنده معتقدم که بانوان محترم به قوانین کشور باید احترام بگذارند. ولی کسانیکه نگران بنیان خانواده هستند اولویت سنجی نمایند.

۵- چرا شکایت؟ آن هم در یک مسئله فرهنگی. چرا وارد دیالوگ و گفتگو نمی‌شوید؟ مسیری که پیامبر گرامی اسلام و تمام انبیا الهی به ما آموخته‌اند.

۶- شاید بگویید بی حجابی نظام را تهدید می‌کند. پیامبر فرمودند حکومت با کفر (شما بخوانید بی حجابی!) باقی می‌ماند ولی با ظلم خیر. ما همه نگران نظام اسلامی هستیم که حاصل خون شهدا و دلاورمردی های رزمندگان است. پس برای حفظ نظام عدالت را مطالبه کنیم.

۷-ویدئوی حضور یک روحانی در تجمعات کشاورزان اصفهان دیدم. چقدر مردم به خاطر حضور این روحانی دلگرم بودند. روحانیت در طول تاریخ دادخواه مردم بوده و در حکومت جمهوری اسلامی این همراهی را باید بیشتر کند. چون حکومت منتسب به اسلام و روحانیت است. امام خمینی فرمودند امان از روزی که اسلام در ایران سیلی بخورد. به جای اینکه جامعه را تقسیم بندی کنیم برای رسیدن به امت واحده تلاش کنیم.

۸- برخی از بی‌حجابی‌های مشهود در جامعه، رفتار اعتراضی به بی عدالتی است.

۹- انسان وقتی شکایت می‌کند که سخنش راه به جایی نبرد. آنگاه از نیروی قهریه استفاده می‌کند. و صدالبته وقتی نیروی قهریه وارد کارزار شد، تقابل‌ها شدت می یابد و دشمنی‌ها بیشتر می‌شود.

۱۰ – پیامبر گرامی اسلام از باب رحمت و مودت با جامعه جاهلی که دختر زنده به گور می‌کردند وارد گفتگو شد و از ایشان چه انسانهای مومنی ساخت.. متاسفانه ما خود را در مقابل بانوانی قرار دادیم که اعتقادشان شاید از ما قوی.تر باشد و نیز با اخلاق‌ترند، به اسلام و مذهبشان معترفند. ولی این تقابل گاهی باعث می شود همان اعتقاد پاک که هدف تمام انبیا بوده، نابود شود.

۱۱-باید در اعتراض به اسیدپاشی به بانوان تجمع می کردید تا اعلام کنید که جان یک انسان مهمتر از ظاهرش است.

۱۲- یاد و نام امام موسی صدر گرامی باد که در کلیسا برای زنان مسلمان و زنان سربرهنه مسیحی از زنان قدیس عالم می‌گفت و نتیجه آن سخنان، همزیستی مسالمت آمیز امروز مسیحیان و مسلمانان لبنان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای مهدی یزدانیان سلام
    لطف کنید کامل خود را معرفی کنید ببینیم کدام حوزه اسراییلی آموزش جاسوسی دیده ای؟
    پیگیریم جهت شناسایی شما

    1
    8
    1. سلام،بلافاصله و بدون سند ،طرف را جاسوس نامیدی.همه فهمیدند از چه نحله ای هستی که بی پروا تهمت می زنی.برادر من اگر هر انتقادی به سخن داری بگو.اینجا ایران است و مردم مسلمان.چرا بی منطقی؟آزاده باش.

  2. میشه بگید این آقا رو از کدوم لپ لپ درا وردید ؟
    یعنی اینقدر قحط الرجال که ایشون با این قلم باید بنویسه ؟
    میخواستم نکاتی بنویسم اما دیدم جز اینکه وقتم رو بگیری نتیجه ای نداره !!

    1. سلام،لپ لپ یعنی چه؟مودب باش،آزاده باش،کاش نسیمی از اخلاق بر همه ما بوزد.اگر حرف منطقی داری بگو.علت بدبختی کشور ما بد فرهنگی است.کاش می فهمیدی چرا انقلاب شد.خوانندگان سایت فهمیدند از چه گروه فکری هستی.(جسارتم را ببخش)

    2. مهم اصل پیام است که جامع و مانع و مستدل است..
      شما هم ساماندهی شدید برای فحاشی
      نکن عزیزم

  3. آفرین .. مطالب وجدانی و ساده و روان.. برای مخاطب با هر سطح سوادی مفید و قانع کننده است.. هر جمله دارای یک استدلال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا