خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امنیت ملی و دوری از نگاه قومیتی و مذهبی

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که استفاده از نیروهای توانمند و انقلابی از هر قوم، نژاد و مذهب در عرصه‌های مدیریتی در تقویت همبستگی و وحدت ملی تاثیر مستقیمی دارد که نتایج آن را در ارتقای امنیت ملی نشان خواهد داد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کارآمدی و شایستگی افراد و تاثیرگذاری در بهبود شرایط کشور یکی از مولفه‌های مهم در استفاده از نیروها بخصوص در عرصه‌های مدیریتی است، گفت: در انتخاب نیروها بخصوص در عرصه‌های مدیریتی باید مولفه ایجاد همبستگی و تقویت وحدت عمومی کشور نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد که باید افراد صرف نظر از وابستگی های قومی و گرایش‌های مذهبی آنها و با عنایت و توانمندی و شایستگی‌هایشان در عرصه‌های مدیریتی به کار گرفته شوند که طبیعتا این رویکرد در ارتقای همبستگی و تقویت وحدت در کشور تاثیرگذار خواهد بود.

این عضو فراکسیون امید گفت: بر این اساس انتظار می‌رود افراد در هر گرایش و وابستگی قومی و مذهبی در پست‌های مدیریتی کشور به کار گرفته شود، موضوعی که باید مورد توجه حاکمیت و دولت قرار گیرد. طبیعتا در این مسیر استفاده از زنان و جوانان آن هم بدون توجه به سابقه کاری آنها و با عنایت به شایستگی و توانمندی‌شان امری ضروری است که نتیجه آن خدمت به کشور خواهد بود.

رحیمی در پایان و در نتیجه‌گیری گفت که اگر از افراد از هر قوم و مذهبی در عرصه های مختلف کشور بخصوص مدیریتی استفاده شود نه تنها شاهد تقویت همبستگی و وحدت ملی خواهیم بود که ارتقای امنیت ملی در ابعاد داخلی  و بین المللی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا