خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارشی از تجمعات اعتراضی امروز معلم‌ها

خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان «تجمع معلمان برای اجرای طرح رتبه‌بندی / معلمان خواهان بهبود اوضاع معیشت خود شدند» درباره‌ی تجمعات اعتراضی امروز معلم‌ها در استان‌های مختلف کشور نوشت:

«جمعی از معلمان در شهرهای مختلف کشور برای اجرای طرح رتبه‌بندی و بهبود وضعیت معیشت خود در مقابل ادارات آموزش و پرورش استان خود تجمع کردند.

این تجمعات در استان‌های فارس، مازندان، یزد، تهران، کردستان، خوزستان، اصفهان، زنجان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد و معلمان پس از اعلام مطالبات خود و پاسخگویی مسئولان به پایان رسید.

توجه یکسان به حقوق معلم‌های شاغل و بازنشسته از جمله مهمترین مطالبات معترضین به طرح رتبه بندی است.

در مازندران هم حدود 200 نفر از معلمان مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان‌ خود تجمع کردند. این تجمع که در ادامه به داخل محوطه اداره آموزش و پرورش کشیده شد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش در جمع تجمع کنندگان و صحبت با آنها به پایان رسید.

در استان‌های تهران، اصفهان، کردستان و خوزستان و زنجان هم حدود 150 نفر از معلمان با تجمع مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان خود برای اجرای طرح رتبه‌بندی و بهبود اوضاع معیشت معلمان شعارهایی سر دادند.

در یزد نیز نزدیک به 200 نفر از معلمان با تجمع در محوطه اداره کل آموز ش و پرورش یزد به نحوه اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان اعتراض کردند. توجه یکسان به حقوق معلم های مشغول به کار و بازنشسته از جمله مهمترین مطالبات معترضین به طرح رتبه بندی در یزد است.

موحدی فرد، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با حضور در جمع معترضین دغدغه آنها را گوش کرد و قول پیگیری مطالبات آنها را از وزارت آموزش و پرورش داد.

تجمع معلمان در استان‌های مختلف به پایان رسیده است؛ فقط شهر شیراز همچنان شاهد حضور جمعیت است، در جریان تجمع شهر شیراز برخلاف استان‌های دیگر که شعارها و مطالبات صنفی بود، شعارهای ساختارشکنانه سرداده شد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینی که بعضی سایتها نوشتن معلم ها اشوب به راه انداختن همش دروغه اصلا فرهنگی ها در این حد نیستن که لشوب به راه بندازن اگه بگم تمام معلمین متشخص هستن گزاف نیست.

    1
    1
  2. پرستارباحان بیمارسروکاردارد.شبتاصب شیفته فرداعصرشم براشون شیفت میریزن. بااین خستگی کافیه یک داروروبه جای داروی دیگربردارد .تعدادپرستاران وتعدادشیفتهایشان طبق استانداردجهانی نیست .اگرمردم نهابت کارماروبدونن خودشون برای حقه پرستارواشتباهات پرستاری اعتراض میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا