خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار علم‌الهدی به کاربران فضای مجازی و رسانه‌ها: «ناجا پیگیری کند»

سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد گفت: نیروی انتظامی مسئله فضای مجازی و رسانه‌هایی که در داخل هر روز به یک اسمی پدیدار می‌شوند را پیگیری کند. این جنگ دشمن است. رسانه‌ها و افرادی که دروغ‌های دشمن را منتشر می‌کنند، ستون پنجم دشمن اند. جریان رسانه‌ای باید توسط دستگاه‌های امنیتی، مورد بررسی قرار گیرد تا میدان بازی برای دشمن فراهم نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خطبه های امروز نمازجمعه مشهد گفت: ما از تهاجم دشمن وحشت نداریم. از این می‌ترسیم عده‌ای که منافع خود را در هماهنگی با دشمن می‌بینند، با دشمن همدست شوند. اگر دشمن بتواند در عرصه فضای مجازی و رسانه‌ها، به وسیله عده‌ای ناآگاه یا مغرض در داخل کشور، امید و ایمان مردم را هدف قرار دهد، ما ضربه را از داخل خواهیم خورد.

وی افزود: دشمن حقایق را تحریف‌ می‌کند و در اثبات دروغ خود، سندسازی‌های باطل می‌کند. حتی با ایجاد شایعات علیه روحانیت، می‌خواهد اعتماد مردم را از بین ببرد. افراد آگاه، متوجه دروغ بودن تبلیغات دشمن می‌شوند. اما عده‌ای ساده‌اندیش که چیزی از شگردهای دشمن نمی‌دانند، این دروغ‌ها را باور می‌کنند و حتی به عنوان خبر جدید، آن را منتشر می‌کنند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: دروغ‌پردازی نسبت به مسئولان نظام، برای این است که اطمینان مردم نسبت به این نظام را از بین ببرند. برای مسئولان فامیل‌تراشی می‌کنند و به فامیل و خانواده آنان توهین می‌کنند. این اوج استیصال و شکست دشمنی است که در جنگ نظامی شکست خورده و قدرت رویارویی با این نظام را در خود نمی‌بیند. اما به دروغ متوسل می‌شود و متاسفانه عده‌ای ناآگاه هم این‌ها را باور می‌کنند. عنوان خبر جدید پخش می‌کنند و عده‌ای هم به دلیل منافع خود، با دشمن همدست می‌شوند.

امام جمعه مشهد در ادامه گفت: نیروی انتظامی مسئله فضای مجازی و رسانه‌هایی که در داخل هر روز به یک اسمی پدیدار می‌شوند را پیگیری کند. این جنگ دشمن است. رسانه‌ها و افرادی که دروغ‌های دشمن را منتشر می‌کنند، ستون پنجم دشمن اند.

وی افزود: من هفته پیش گفتم در تمام دنیا این ستون پنجم دشمن را محاکمه صحرایی می‌کنند. اما نگفتم که ما هم باید در داخل کشور این‌ها را محاکمه صحرایی کنیم. ما پیرو عدل علی (ع) هستیم. در نظام ما، محاکمه صحرایی وجود ندارد.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: جریان رسانه‌ای باید توسط دستگاه‌های امنیتی، مورد بررسی قرار گیرد تا میدان بازی برای دشمن فراهم نشود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا