خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشکر پدر روح الله زم از بهشت زهرا: عوامل خطاکار را شناسایی کنید

محمدعلی زم پدر روح الله زم از بهشت زهرا تشکر کرد که آلودگی ناشی از قیرپاشی افراد ناشناس بر روی سنگ قبر پسری را پاک کرده است. با این حال خواسته که با بررسی دوربین‌های مشرف به آن، عوامل این کار را شناسایی کنند.

به گزارش انصاف نیوز، آقای زم در اینستاگرام نوشت:

ریاست محترم سازمان بهشت زهرا(ع)؛
جناب آقای غضنفری
با سلام
احتراماً از اقدامِ به‌جا و دستور خردمندانه جنابعالی در پاک‌سازی آلودگی‌های ناشی از قیرپاشیِ عوامل ناشناخته! بر سنگ مزار زنده‌یاد روح‌الله زم سپاسگزاری می‌گردد.
امید است برخورد شایستهٔ جنابعالی با این پدیده زشت ضد فرهنگی و منکر شرعی که برخی آن را ناشی از بدفهمی و متصف به «آتش به اختیار»ی می‌دانند و با این قبیل رفتارها، موجبات تشویش خاطرات شهروندان را فراهم می‌نمایند، در دیگر دستگاه‌های حاکمیت که مشکل‌ساز «معاش و معاد» مردم گردیده‌اند، تسری و تجلی یافته و زمینه‌های بازگشت و توجه به «جمهوریت» بی‌رنگ‌شدهٔ قانون اساسی و اسباب پیدایش «تعامل» که اصلی‌ترین هدف فراموش‌شده در نظام و کشور گردیده است، فراهم گردد.
بی‌شک برای پیشگیری از این خطاها می‌توانید دوربین‌های مشرف بر این مزار را کنترل و عوامل خطاکار را شناسایی کنید و برای تبری سازمان متبوع خود، آنان را به مردم و مبادی ذیربط معرفی نمایید.
محمدعلی زم
جمعه ۱۴۰۰/۱۰/۳

رونوشت: شهردار تهران


روح الله زم مدیر کانالی تلگرامی به نام آمدنیوز بود که پیارسال پس از سفر به عراق به ایران برگردانده شد و سال گذشته پس از برگزاری دادگاه اعدام شد. پدر او به نحوه‌ی بازگرداندن و پروسه‌ی دادگاه و اجرای حکم انتقاداتی داشته است. او پیش از بازگرداندن فرزندش چند بار به نحوه‌ی عملکرد او در آمدنیوز انتقادهایی را مطرح کرده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مدیر بهشت زهرا غلط کرده نسبت به پاکسازی سنگ قبر جنایتکار راپاک کرده منی که برادر شهید،می باشم برادر نازنینم براثر جنایتهای،این کثیف لجن وکافر به شهادت رسیده،نمی بخشم نباید این کافر را در کنار مومنین دفن می کردند لاشه اش را جلو سگ می انداختند

    50
    239
    1. اقای عزیز ،بنده هم گرچه جانباز و برادر یک شهید والا مقام هستم،ولی هرکز تفکرات شما و امثال شما را بر نمی تابم.زیرا تخریب سنگ مزار مخالفین و کافر دانستن و مستحق مرگ دانستن مخالفین را از تفکرات داعشی ها می دانم که هر که با ما نیست پس کافر است و مستحق مرگ…اگر تفاوت مشی و روش مولی ع و عمرو عاص ها و معاویه صفتان را در قبال اجرای عدالت بدانید هرگزاینگونه از کافر و ملحد نامیدن بندگان خدا به این.راحتی سخن نمی گفتید.خداوند همه ما را در نسی حق و حقیقت قرار دهد

      168
      13
      1. همین مسامحه کهری هایتان باعث حریح شدن امثال زم شده..لعنت خدا بر منافقان و کسانیکه دل شهدا رو برای خوب جلوه دادن خوشان بدرد میآورند

        2
        6
    2. پاسخ شما رو میتونین از منفی های که ملت به شما دادن متوجه بشید مرد مومن

      78
      12
    3. بعید میدونم افرادی مثل تو برادر شهید باشید.شماها از نام شهدا فقط نان میخورید.وگرنه تربیت شهید اگر ذره ای در وجود تو بود اینجوری درباره هیچکسی حرف نمیزدی

      155
      14
    4. جنابعالی به یک روانشناس نیاز اورژانسی داری! می خواهی از زمین و زمان انتقام بگیری! توصیه می کنم تا کار دست خودت و دیگران نداده ای، زودتر مراجعه کن.

      70
      6
    5. سلام آقای عزیز و محترم ، این تفکرات و تندرو بودن در محل بودن حقانیت خود جز نفرت و بی رحمی میوه ایی ندارد . چرا به راحتی جای خدا میشینیم و بجای خدا حرف می‌زنیم کسی که ازش فقط سنگ قبری مانده اینگونه اعمال اورا مظلوم وقیرپاش را یقینا ظالم و خشک مغز معرفی میکند به جامعه ،

    6. تورو به روح برادر شهیدت از کلمات رکیک استفاده نکن ،کشورمان آبرو دارد آخه.

  2. جناب آقای زم..دوست عزیز…یادتان هست آنروز عبا وامامه را برداشتید ما حاضرین صلوات فرستادیم؟
    بنده اون نفر سوم هستم.که صلوات فرستادم.
    می دانید چرا صلوات فرستادم؟
    خوشحال بودم فردی نالایق لباس پیامبر ص را تن درآورد وامامه را روی زمین گذاشت.ما به احترام لباس پیامبر عزیزمان صلوات فرستادیم (درسته است گروهی از هموطنان همه ما حاضرین را وطن فروش خطاب کردن ما به نظرات آن گروه هموطن احترام میگذاریم
    چون دلیل صلوات فرستادن مرا نمی دانستند فکر کردن من خوشحال شدم جنابعالی نشان دادی لیاقت پوشیدن لباس رسول الله را ندارید) دوست عزیز آقای محمدعلی زم.آیت الله جنتی وبعضی مراجع گرانقدر وقتی دیدن فرزندان آنان از مسیر اسلام و انقلاب خارج شدن فرزند آن خودرا طرد نمودن حتی درخواست اعدام فرزندان خودرا دادن.مگر آن پدران فرزندان خودرا دوست نداشتن؟بله دوست داشتن وقتی دیدن به اسلام ومسلمین خیانت کردن تن به رضای خداوند سپردن.
    این درحالی است فرزند مرحوم جنابعالی در اظهارات خود جلوی تخته سیاه خیانات خود را دانه دانه برشمرد
    حتی در تلویزیون منوتو همه دنیا مشاهده کرد چگونه سیگار زیر لب داشت از دعا نویس ومرتاض یهودی خاطره تعریف می کرد.دوست عزیز پذیرش خیانت فرزندتان به اسلام ومسلمین وایران توسط شما مقداری سخت است اما باید واقعیت را پذیرفت.چرا تا آنروزی که فرزندت درحال محاکمه بود امامه را برنداشتید؟
    لابد خیلی پارتی بازی کردی.خیلی سفارش کردی تا اعدام نشود؟عزیزم خودت می دانی درنظام جمهوری اسلامی پارتی بازی درمحاکم اطلاعاتی وقصایی مقدور نیست.حالا دیگه امامه را برداشتی برو یک گوشه بنشین استغفار کن که چنین فرزندی بزرگ کردی تحویل اجتماع دادید با افتخار شد مخالف نظام وجاسوس نهاد‌های اطلاعاتی کشورهای دشمن ملت ایران
    آقای زم…خودت می دانی کشور عزیزمان ایران با داشتن شیر زنان ویوز مردان قهرمان جلوی همه دشمنان خود درعالم ایستاده بازهم می ایستد.

    99
    160
    1. درود خدا بر شما برادر عزیزم لعنت خدا بر این جماعت افساد طلب و اونائیکه به این احمق ها رای دادن.زم و امثال زم منافق و خائن به مملکت هستن.لباس روحانیت شدیف است وبه تنِ فربه پر از لقمه شبه ناک امثال زم ورفسنجانی نمیاد.

      7
      3
    2. لباس پیامبر ص اینگونه نبود.چرا رفته بودی خاکسپاری؟

      1
      1
    3. پسر نوح هم با بدان نشست و راهش را کج کرد و حرف پدرش را گوش نکرد آیا پیامبری نوح هم از او گرفته شد و در گناه پسرش شریک؟
      داعش و طالبان شما را با آغوش گرم پذیرا هستند.

    4. احسنتاتفاقا من یکی از اونایی بودم که توهین کردم بهتون حلال بفرما

  3. این حاج آقای سابق حکومتی
    چرا چندسال داره آزادنه هرچی میخواد میگه.
    چه راحت موضوع امنیتی رو اورده پدر و پسری
    کرده.
    عبدالمالک،مظلومیان،امیر خسروی و…..چرا اجازه ندادید خانوادهاشون بعد از اعدام بیان توی فضای مجازی جولان بدند.

    20
    34
  4. یه صلوات هم اون زمان میفرستادید که همفکراتون به قبر مرده هم رحم نکردن‌.

    58
    14
  5. مرده دستش از زمین و اسمان کوتاهه و لعنت به کسی که به مرده هم رحم‌نمیکنه و ……

    83
    12
  6. چرا تا حال فقط دو نظر رو،اونم یکطرفه منتشر کردید.اگر طالب عدالتید ،نظر مخالفین و موافقین خبر منتشر شده رت منتشر کنید.

    21
    1
  7. خدا لعنت کند روح الله زم وکسانی که از او حمایت کردند و می‌کنند

    30
    64
  8. اگر برسی دقیق انجام می شد تا معلوم گردد خون چه تعداد به خاطراختشاشی که این خائنین به راه انداختند ویا چه هزینه های سنگین مادی ومعنوی به این مملکت تحمیل شد.دیگه پدرش جرعت نمی کرد ازخونه بیاد بیرون .باید بجای عمامه یه کلاه منقوش به خائن روسرش بگذارند.

    26
    42
    1. شما وقتی به اعتراض به حق مردم انگ اغتشاش می‌زنید(هر چند هنوز املاء درست اغتشاش رو بلد نیستید) معلومه دارای چه تفکراتی هستید.

      45
      19
    2. چیہ از ھزینہ کہ تو جیب امثال شما ھر برج سرا زیر میشہ کم شدہ

      16
      7
  9. وقتی با پرونده ناتمام متهم ردیف اول اعدام و حذف میشودقضیه شبهه بر انگیز میشود چه بسا عوامل دیگری نیز بودند که از پیگیری جرم آنها صرف نظر گردید . و الا قاضی عادل که مدعی عدل علی ع است هیچ وقت قصاص قبل از محاکمه نمیکند. ضمنا” در محضر عدل برادر را به جرم برادر و پدر را بجرم پسر به اخیه نمیبرند.بصرف برادر یا فرزند شهید بودن خون بهای شهید را از سایرین مطالبه نکنید.وبجرم بستگان اعدامی بودن نباید حقوق اجتماعی سایرین را ضایع کرد.هابیل و قابیل برادر بودند !! نوح و کنعان پدر و پسر وامام رضا ع بدست همسر و همدمش بقتل رسید !!!پس نسبت خونی و فامیلی دلیل نجابت یا خیانت نیست.

    42
    3
  10. این خائن نباید در قبرستان مسلمانان دفن میشد میفرستادن به جایی که برای اونا حمالی میکرد
    مرگ بر خائنین به مملکت
    زنده وپاینده باد جمهوری اسلامی ایران

    12
    46
  11. محمدعلی زم افتخار کنه با این بچه ای که تربیت کرده بود ، مرد مومن تو بچه آن را نتونستی تربیت کنی بعد تو مملکت اسلامی پست گرفته بودی که مردم را به راه راست هدایت کنید. تازه آخوند هم بودی .

    14
    18
  12. مردک چقدر قد قد می کنی، اون قیرو باید رو صورت تو می پاشیدن، که ننگ تربیت وداشتن چنین حروم لقمه ای رو داشتی.

    2
    6
  13. سلام، فکرمیکنم همه نظر ها انتقادها درست باشه،، وهمه می‌دانیم که اختشاش آتی که در سال‌های 88 وووو اتفاق افتاد از کانال یه عده مخالف صورت گرفت و حامیان غربی شان از قبیل انگلیس روباه صفت، آمریکا، کانادا، فرانسه و اسرائیل و چند کشور حاشیه نشین خلیج همیشه فارس حمایت و هزینه های مالی را تقبل کردن تا خائنین داخلی ویا فراری از قبیل زم ها وآن خانم فراری مازنی در آمریکا و عبدالمالک های ریگی و کثیف ترین گروهک منافقین که حتی از مسئولین رده بالای کشوری که درخارج بسر می‌برند و آقازاده ها،، وهمگی این افراد آن هایی که زنده هستند به خرابکاری و وطن فروشی وووو هنوز هم فعال هستند، امکان دارد ذره ایی نگرانی در جامعه ایجاد بکنند و بزرگ مردان تایخ جهان اسلام جمهوری اسلامی را به شهادت برسانند، ازقبیل بزرگ مرد سردار دلها، پدران علم موشک و هسته ایی ووو را به شهادت رساندن،، آیا کشور را به نابودی رساندن،؟ خیر چون هرکدام از عزیزان شهید، ده ها مثل خودشان تربیت علمی و دانشمند ساخته از خودشان بجا گذاشتن، در دین خدا و سول خدا (ص) هرگز عقب گرد ندارد ولی گذشته را آویزه ذهن خود وفرزندان غیور این مرز وبوم کرده ومیکند،،، نتیجه من هم به عنوان یه قطره از اقیانوس بیکران
    استدعا دارم هرگونه نظریات و یااعمال قصاص متقابل را به مراجع تقلید و قوه قضائیه بسپارید تا گزنه ایی به دست به اصطلاح حقوق بشر ندهیم، فعلأ میبینم چندکشور مسلمان چه شیعه وچه اهل سنت مورد حجمه تعرض به اصطلاح دموکراسی قرار گرفته و ما ها را تروریست می‌خوانند ولی جنایت های خودشان را که 8 سال است ملت فقیر ومظلوم یمن، و20 سال افغانستان و 80 سال فلسطین مظلوم و بیش از 30 سال سوریه و مصر و لیبی و تونس و سودان ولبنان وووو را قتل عام می‌کنند تروریست نیستند، حضرت آقا فرمودن این جنایتکاران با ملت و کشور مشکل ندارن این ها با دین خدا مشکل دارن و یه نوع جنگ خاموش مسیح و اسلام را در افکارشان به مسلمین جهان اعمال می‌کنند،، و از همه بزرگواران، صبور باشید و هرچه حضرت آقا ومراجع نبوت و قوه قضائیه فتوا دادند تابع دستورات باشیم،، انشالله، مرگ بر آمریکا، انگلیس، وصهیونیزم

    2
    4
  14. خفاش شب چند تا زن فاحشه رو به قتل رسوند، پلیس حتی اجازه نداد مجلس ختم برگزار بشه.
    نیما زم چون آقازاده اصلاح طلب بود با اینکه در بعد ملی جنایت کرد، از قاتلین درویش مسلک حمایت کرد و آموزش اختشاش داد اجازه دادن مراسم بگیرن و یادش رو زنده کنن.
    سنگ قبر که هیچ، باید جنازه نجسش رو آتش می‌زدند.

    2
    6
    1. اختشاش!!!! کاش حداقل تا کلاس چهارم دبستان، درستو ادامه می‌دادی. البته شاید هم از مدرسه اخراج شدی

      4
      1
  15. واقعا وقتی نظرات و میخونم برای خودم متاسف میشم که با افراد ماقبل تاریخ و وحشی زندگی میکنم که ذره ای مهر و محبت تو وجودشون نیست و به خودشون مسلمون میگن…اگه به اسلام هم باشه افراد یا در این دنیا به سزای اعمالشون میرسن یا اون دنیا..ایشون اگه گناهی هم به قول شما کرده باشن تاوانش و پس داد و بی گناه به اون دنیا رفت ولی وای به حال شماها که باید در اون دنیا تاوان گناهانتان وکه فقط خودتون میدونین و تاوان تهمت و بهتانتونو پس بدین وای به حال شماها

    5
    2
  16. اگه ما مسلمانیم این رفتارها صحیح نیست .داریم به کجا میریم.!!درست نیست این کارها قبرستون دیگه جای انتقام گرفتن و…نیست هرکسی اعمالش خوب و بد دیگه اون با خداست …هیچکدام ما معصوم نیستیم ..هرچند حتی ممکنه اون شخص ازما پاکترهم باشه .انسانیت داشته باشید

    3
    1
  17. جالبه مادر ستار بهشتی هل میدن از یک پیرزن ناتوان نمیگذرن بعد چندروز از همه زاوایا دوربین گذاشتن بدون ساعت و تاریخ مثلا دوربین روی یک کانکس هست با پایه کجا اینطور دوربین نصب میکنند حالا گذشته از شعبده بازی صدا و سیما الان معلوم نیست تو قبرستون بین اینهمه مرده کی رفته قیر آخه قیر هم میدونید باید داغ باشه چون سرد که نمیچسبه اونم تو این هوا ی سرد بعد معلوم نیست کی رفته میگم چندروز دیگه نکنه فیلم بگیرند خود خانواده رفتن ریختن دوربین هم رو سنگ قبر کناری بود …بخدا شمر ازشما وجدانش با یزید بهتر بود از مرده چی مبخواید..

    2
    1
  18. شما دیگه کی هستید از مرده هم میترسید،از خدا بترسید روزی که جوابگوی کشتن مومنان و بیگناهان در برابر خدا باید باشید

    5
    2
  19. سلام
    خداوند در قرآن لعنت بر ظالمان می فرستد چه مرده وچه زنده

  20. شما دیگ کم مونده جانشین خداوندآسمانی برروی زمین خودتون روخدا جابزنیدآخه جوری حکم صادرمیکنین و وتفوامیدین ک هرمی ندونه فکرمیکنه شماهاشدین حاکم کل عرشوفرش م حکم صادرمیکنین! خدارحمت کنه روح الاه… زم را و ب خانواده محترمشون صبربده!آقایی ک میگی برادرشهیدم تاسف میخورم ک فقط داری ازمقام برادرشهیدت ثواستفاده میکنی وحکم میدی ک روح الاه.. زم بایدقبرش رو ازمسلمانان جداکردمگه توخدایی ک حکم چرت میدی مگه تو کی هستی توآدمی هستی ک هنوز ب انسانیت نرسیدی ک بجای خدا داری حکم میدی! خداهمرو ب سزای اعمالشون میرسونه تموم دیگ معنی نداره یکی بگه من خواهرشهیدم یابرادرشهیدم هرکی هستی باش دیگ خدا ک نیستی دستوریاحکم صادرمیکنی؛جمع کنین باباجون خودتون باشین ازخودت چی داری ها؟؟؟؟

    5
    2
  21. کی نسلتون از روی زمین برداشته میشه
    اصلا چرا یک کافرو دفن کردن باید جلو سگ بزارند
    جای خائن در بهشت زهرا نیس
    تو توالته
    چرا در بهشت زهرا هم این خائنین دست بردار شهدا نیستن

    1
    4
  22. اگر ما مسلمانیم باید سیره حضرت رسول اکرم و ائمه اطهار را پیشه کنیم و نشان دهیم که مسلمانیم.
    این گونه، تهمت، افترا، هتک حرمت میت، و… در اسلام جایی ندارد.
    هر کس را در قبر خودش می‌گذارند و خود در قیامت پاسخگوی اعمال خود خواهد بود.

    1
    1
دکمه بازگشت به بالا