خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دادستان نظامی اصفهان: درباره‌ی رفتار مأموران رضایت‌مندی وجود داشت

حیدرعلی نصراصفهانی، دادستان نظامی اصفهان درباره‌ی وضعیت بازداشتی‌های تجمعات اعتراضی اخیر اصفهان گفت: درباره نحوه رفتار مأموران با متهمان دقیق شدیم و آن‌گونه که عنوان شد رضایت‌مندی در این زمینه وجود داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان نظامی اصفهان در بازدید از بازداشتگاه‌های ستاد انتظامی و پلیس آگاهی استان وضعیت متهمان تجمع‌های اخیر را پیگیری کرد.

حیدرعلی نصراصفهانی از نزدیک وضعیت رعایت حقوق شهروندی افراد بازداشتی را مورد بررسی قرار داد و با آنها به گفت و گو پرداخت.

دادستان نظامی استان اصفهان در این ارتباط گفت: درباره نحوه رفتار مأموران با متهمان دقیق شدیم و آن‌گونه که عنوان شد رضایت‌مندی در این زمینه وجود داشت.

وی افزود: افراد بازداشتی درخواست‌هایی برای تبدیل قرار تامین و آزادی داشتند که به مراجع ذی‌صلاح قضایی و دادسرای عمومی منعکس خواهیم کرد.

دیدار با تعدادی از مراجعان، پیگیری وضعیت فیزیکی بازداشتگاه‌ها و نظارت بر نحوه ترخیص و تعیین تکلیف اموال توقیفی از دیگر برنامه‌های بازدید دادستان نظامی اصفهان بود و در پایان دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا