خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آفرین بر صداقت علی باقری!

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی با عنوان «آفرین به صداقت آقای علی باقری!» نوشت:

دکتر مجید تفرشی، مورخ و تحلیلگر روابط بین‌الملل که مقیم انگلیس است اخیراً اظهار داشته که آقای علی باقری، سرتیم مذاکرات اخیر، قبل از حضور در وین در سفر به لندن، با چند ایرانی نشستی داشته است.

در این جلسه، از آقای باقری سؤال می‌شود که شما تاکنون از مخالفان جدی برجام بوده‌اید و علیه آن به‌صورت گسترده فعالیت و تبلیغ کرده‌اید، حالا چرا و چگونه قرار است با اروپایی‌ها درباره‌اش مذاکره کنید؟

آقای باقری پاسخ می‌دهد زمانی‌ که برجام در دولت روحانی پیش می‌رفت ما کنشگر سیاسی بودیم و با آن مخالفت می‌کردیم اما الان در جایگاه مسئول هستیم!

باقری و همفکرانش [جبهه پایداری‌ و دلواپسان] حتی اگر شش سال آزگار مخالف منافع ملی عمل کرده و حرف زده‌اند الان قبول دارند که در موضع مسئولیت و حکومت، باید جور دیگری حرف بزنند. مفهومش این است که اخلاق سیاسی یعنی کشک!

با این‌ حال، آفرین به این همه صداقت!

انتهای ‌پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اری کشک…یادتان است اقای لاریجانی مسئولیت صداوسیماراداشت ودرمقابل تصمیم به تحقبق وتفحص مجلس…کلمه کشک را بکاربرد..والله هرچه فهمیدیم وپذیرفتیم ومعتقدشدیم ودنبال کردیم و..بقول فرانتس فانون چشم هایمان را باز کردیم…دیدیم کَششششششک…..

  2. عجب جناب مهاجری عجب !

    با یک جمله و روایت خام شدی و احسنت احسنتت بالا رفته ، این چه معنی دارد ؟!!!!

    علی باقری اساسا اعتقادی به برجام ندارد اگر داشت مذاکرات تمام شده بود نه اینکه پاورپوینت آیه و حدیث و روایت را در مقابل انریکه مورا بگذارد و برایش درس دینی سال دوم دبیرستان را تشریح کند .

    اینگونه احسنتهای شما نشان میدهد که نه سیاستمدار هستید و نه تحلیلگر ، چون اساسا چهار دهه سیاست بازی کردید مثل کودکان نه سیاستمداری چون بزرگان !!!

    وای بر ما ملت ایران وای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. « وجه تسمیه کاربرد (کشک)»
    با یک جستجوی ساده در باره کشک و فوایدش هزاران مقاله و سخنرانی و افاضات می توان دید و خواند . بیشتر از هر دست ساخت بشری به مثل ها هم راه یافته است « آش کشک خالته …….»، « کشک چی پشم چی» ، « کشک خودت را بساب …» ووووواما این بیچاره که این همه فایده ها برایش نوشته اند و مثل ها برایش ساخته اند یک دفعه می بینی سر ار ادبیات فاخر سیاسی و سیاستمداری درمی آورد . خلاصه این خیلی در احوال این کشک بی صاحب و ننه مرده غور نمودم اما زیاد متوجه این وجه تسمیه اش نشدم که کجای کار سیاستمداران ما و کارهای سیاسی شان به کشک می ماند که مردم به دیدن و شنیدن و خواندن آن به صراحت و روشنی بیان می دارند « بابا همه کشکه …» ای کاش این ارتباط را کشف می کردم در آ« صورت به نام خودم سکه می زدم و در جشنواره خوارزمی ثبت اش می نمودم تا بعد از این مردم در استفاده آن کشک و این کشک به خطا نروند . ایامتان خوش باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا