خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد یک مرجع تقلید از مخالفان واکسن کرونا

تسنیم نوشت: آیت‌الله ‌مکارم‌شیرازی پیش از ظهر امروز هنگام تزریق دوز سوم واکسن کرونا با بیان اینکه خداوند توفیق داد امروز دوز سوم واکسن کرونا را زدیم و توصیه پزشکان را عمل کردیم، اظهار داشت: مردم باید توجه داشته باشند یکی از واجبات مانند نماز، حفظ سلامتی بدن است.

وی با بیان اینکه بعضی می‌گویند ما واکسن نمی‌زنیم هر آنچه باد، افزود: این موضوع در منطق اسلام نیست و باید سلامتی را حفظ کرد. در روایات هم درباره حفظ سلامت تأکیدها و توصیه‌های زیادی شده است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه ائمه علیهم السلام طبیب نبودند ولی طب الأئمه نشان می‌دهد که آنها همیشه توصیه می‌کردند و کسانی که به این توصیه ها عمل می‌کنند زندگی سالمی دارند، تصریح کرد: بنابراین شما عزیزان بدون استثنا فراموش نکنید و این واکسن را بزنید؛ حالا بعضی‌ها هم اگر مختصر عوارضی پیدا کردند برطرف می‌شود إن شاء‌ الله.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن ‌در دراز مدت باعث سلامتی می‌شود و این حفظ سلامتی یکی از عبادات است، گفت: خداوند به همه مسلمانان سلامتی طول عمر و عاقبت به خیری دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. وای به حال آن مسلمانی که مرجع تقلیدش تو هستی. از نظر قرآن، اجباری بودن تزریق هر نوع واکسنی (چه واکسن کرونا باشد و چه نباشد؛ خواه ساخت ایران باشد و خواه نباشد) حرام است. بدن هر کس متعلق به خودش است و حریم خصوصی اش محسوب می شود؛ اجباری بودن تزریق واکسن های کرونا تجاوز به حریم خصوصی مردم محسوب می شود. در اختیار گرفتن جسم و روح مردم با زور و فریب و توهین، و نیز توهین به افرادی که واکسن تزریق نمی کنند کار بسیار زشت و ناپسندی است. متأسفانه این روزها، هم رادیو و هم تلویزیون و هم بعضی از وب سایت ها که خودشان را نمایندۀ اسلام و الگوی جامعه معرفی می کنند، در حال مسخره کردن افرادی هستند که راضی نیستند واکسن تزریق کنند. این هم از عجایب آخرالزمان است که رادیو و تلویزیون و افراد معروف و مسئولان حکومتی حق دارند مردم را مسخره کنند و به آن ها توهین کنند و بابت این کار مدال افتخار هم می گیرند و کسی هم حق اعتراض ندارد اما اگر یک آدم عادی یکی از آن ها را مسخره کند، گناهش گناه کبیره محسوب می شود و مستحق اعدام است. مگر ما مردم بدهکار شما هستیم که هر چه گفتید بگوییم چشم؟ اگر شما واقعاً نگران سلامتی مردم هستید و خودتان را حافظ جان مردم می دانید بروید بگردید و آن کسانی را که عمداً و یا سهواً باعث شدند این ویروس منحوس پایش به کشور باز شود پیدا کنید و محاکمه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا