خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون سیاسی سپاه: فتنه ۸۸ از دوم خرداد ۷۶ آغاز شد

سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: فتنه 88 از زمان دوم خرداد ۷۶ به‌صورت آشکار آغاز شد، دشمنان معتقدند که “اگر جمهوری اسلامی را تا سال 2025 نتوانیم متوقف کنیم دیگر کاری از ما برنمی‌آید” و آنان دست به دامن برخی از مشکلات داخلی شده‌اند تا مردم را به اعتراض، اغتشاش و رویارویی با نظام بکشانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار یدالله جوانی ‌در جمع بسیجیان شهرستان کاشان با بیان اینکه حماسه 9 دی را هیچ‌گاه نباید فراموش کرد، اظهار داشت: دشمن قصد داشت با دروغ‌های خود مردم را فریب دهد اما خلوص رهبری و بصیرت مردم باعث شد چهره واقعی دشمن آشکار شود درحالی که دشمنان ما آن‌قدر خوشحال بودند که می‌گفتند “جمهوری اسلامی پایان سال 88 را نمی‌بیند”.

وی با ابراز “این بدین معنی است که تا زمانی که در صحنه باشیم خداوند وعده نصرت داده است”، افزود: این انقلاب قطعاً متصل به ظهور می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز گام دوم انقلاب را بر همین اساس تدوین کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به فرمایشات امام راحل در مورد انقلاب اسلامی تصریح کرد: وقتی امام راحل در مورد نااهلان صحبت می‌کند منظور دشمنان داخلی است و در بخش دیگری از فرمایشات خود نیز از دشمن خارجی یاد می‌کند و در سال 88 این دو دشمن به یکدیگر وصل شدند.

وی با تأکید به اینکه فتنه 88 از زمان دوم خرداد به‌صورت آشکار آغاز شد، گفت: دشمنان معتقدند که “اگر جمهوری اسلامی را تا سال 2025 نتوانیم متوقف کنیم دیگر کاری از ما برنمی‌آید” و آنان دست به دامن برخی از مشکلات داخلی شده‌اند تا مردم را به اعتراض، اغتشاش و رویارویی با نظام بکشانند.

جوانی با اظهار اینکه راه ساقط کردن جمهوری اسلامی از دیدگاه دشمن قرار دادن مردم مقابل نظام است، تصریح کرد: دشمن معتقد است با فشار اقتصادی باید مردم را مقابل نظام قرار داد و ازاین‌رو تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است.

وی ضمن اشاره به برخی ناآرامی‌ها در اصفهان به‌ویژه در شرق این شهر تأکید کرد: امروز دشمن به‌روی ناامید کردن مردم برنامه‌ریزی کرده‌ و ازاین‌رو دست به دروغ‌پراکنی زده است و در این شرایط رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین را داده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن توجه به اجرای رزمایش پیامبر اعظم(ص) اضافه کرد: دولت گذشته تمام تلاش خود را به‌روی مذاکرات گذاشت و شش دور مذاکره صورت پذیرفت اما تحریم‌ها در طول این سال‌ها افزایش پیدا کرده است.

وی با یادآوری اینکه در مدت اخیر تهدیدات پررنگ شده بود، افزود: دشمن سعی داشت که دولت سیزدهم را نیز وابسته به مذاکرات کند و اسرائیل تهدیدات مختلفی انجام داد و ازاین‌رو رزمایش پیامبر اعظم برگزار شد و براساس اظهارات فرماندهان سپاه مشخص شد تنها تفاوت این رزمایش با اهداف واقعی در زاویه پرتاب موشک‌ها بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اعتراضات سال ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ و….علت اش
    ۱-عدم صداقت مسولین
    ۲-نداشتن امانت داری مسولین
    ۳-بکارگیری انسان های کوچک
    ۴-عدم بکارگیری اکثریت نخبگان و انسان های بزرگ
    ۵-عدم اجرای قانون و خود برتربینی از قانون
    …………………………..

  2. در پس این هیاهوی شما انتقام گیری از مردمی است که دوم خرداد تاریخی را آفریدند .

    دوم خرداد را نه جورج سورس آفرید نه دشمنان کشور و انقلاب ، بلکه این خروش ، اتحاد ، انسجام و حضور قهرمانانه مردم بود که متاسفانه شما 24 سال است که این ملت را موذد توهین و تهمت قرار دادید .

    دوم خرداد برگ زرین این کشور است و شما قادر به حذف آن نیستید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا