خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توجیه منشه امیر: بمب هسته‌ای اسرائیل برای دفاع است!

منشه امیر مجری باسابقه رادیو اسرائیل در حالی که دستیابی ایران به بمب هسته‌ای در آینده را باعث نگرانی خوانده اما گفته حتی اگر اسرائیل دویست بمب هسته ای دارد، برای دفاع از موجودیت آن است!

به گزارش انصاف نیوز او در بخشی از متنی که سایت گویا منتشر کرده، این پرسش که چرا اسرائیل حق دارد به جنگ افزار هسته ای مسلح شود و ایران نه، بهانه‌ای برای توجیه برنامه‌های هسته‌ای ایران توصیف کرد.

امیر درباره‌ی تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی اسرائیل گفته که حتی اگر این گمان که اسرائیل دویست بمب هسته ای دارد، امری که هرگز مورد تائید مقامات رسمی قرار نگرفته، برای دفاع از موجودیت [آن] در برابر حکومت‌هایی بوده که علنا اسرائیل را به نابودی تهدید کرده‌اند.

او گفت که در گذشته، این دشمنان، کشورهای عرب بودند. ولی آنها چند سالی است که راه مسالمت و آشتی با اسرائیل را در پیش گرفته‌اند، ولی اکنون ایران جایگزین آنها شده و اگر بمب اتمی بسازد، امنیت اسرائیل به شدت به خطر خواهد افتاد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. غلط میکنید قبل ازپرتاب بمب اتم باخاک یکسانیدتوامریکانشستید حرف ازبمب می‌زنید همون چهارتا غزه ای بی سلاح همتونو کردندو زباله دان ماهستیم منتظر

    3
    1
  2. من کاری به سیاست رسمی ایران در برابر رژیم اسرائیل ندارم؛ ولی مسلمه که این مردک منشه امیر و سایر ایرانی هایی که به اسرائیل گریخته اند، نه تنها با نظام، بلکه با شهروندان عادی ایران هم دشمنی دارند، که اونجا مشغول تکان دادن دم، برای چندرغاز پول هستند؛ آخه مردک نادان! گدایی هویت اونهم در تل آویو؟؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا