خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر اطلاعات: وضعیت درآمد‌های دولت خوب است

حجت‌الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات دولت سیزدهم گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن، وضعیت ارز و درآمد‌های دولت و همچنین فروش نفت خوب است، دولت مردمی نشان داد در سخت‌ترین شرایط با همت و تلاش و توکل بر خدا می‌توان مشکلات را حل کرد.

به‌گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل خطیب» در سفر به خراسان جنوبی، در بدو ورود به دیدار نماینده، ولی فقیه در این استان رفت و ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: مردم در این روز با حضور در خیابان‌ها یک بار دیگر دشمنان را مایوس کردند و نشان دادند همچنان پایبند به انقلاب، رهبری و آرمان‌های امام و شهدا هستند.

وزیر اطلاعات در این دیدار از عزم دولت برای بهبود معیشت مردم خبر داد و گفت: دولت تلاش می‌کند تا رانت‌هایی که به نام معیشت مردم ایجاد شده و عده‌ای را با بهره گیری از امکانات کشور و بیت المال ثروت‌مند کرده، حذف شود.

وی با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بکار گرفته است، ادامه داد:: نمونه‌ای از این تلاش ها، تامین واکسن مورد نیاز کشور بود که با پیگیری‌های رئیس جمهور و بسیج همه وزارتخانه‌ها وتوان کشور محقق شد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و محدویت‌های کشور گفت: امیدواریم با تصمیمات گرفته شده از سوی دولت، در آینده‌ای نزدیک، گام‌های موثری برای رفاه مردم برداشته شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن، وضعیت ارز و درآمد‌های دولت و همچنین فروش نفت خوب است، تصریح کرد: دولت مردمی نشان داد در سخت‌ترین شرایط با همت و تلاش و توکل بر خدا می‌توان مشکلات را حل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با اشاره به اینکه نگاه رئیس جمهور و دولت به ارتباط با همسایگان است و در مدتی که از استقرار دولت گذشته، ارتباطات خوبی با کشور‌های منطقه برقرار شده است، گفت: این ارتباطات باعث شده تا فضای تحریم هاشکسته شود و افق‌های روشنی برای تجار و تولید گنندگان کشور ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم جایگاه وزارت اطلاعات و نهاد‌های امنیتی را برای هر کشوری مهم خواند و افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌ها و خطرات بسیاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی می‌شود که این اقدامات جای تقدیر دارد.

آیت الله «سید علیرضا عبادی» امنیت را در هر جامعه‌ای شرط اول همه کار‌ها دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود قرار گرفتن در منطقه‌ای ناامن، با تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی و نیرو‌های مسلح در اوج امنیت و اقتدار است.

وی با اشاره به شکست‌های پی در پی توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در این سال‌ها مردم پای آرمان‌های نظام ایستاده اند و دشمن را به عقب نشینی وادار کرده اند و حالا هم دولتی در تراز انقلاب اسلامی به مانند دولت شهید رجایی انتخاب کرده اند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه باید برای نجات بشر مکتب اسلام حقیقی و اسلام ناب به میدان آید و جهان را از شر استکبار جهانی نجات دهد گفت:امروز این موضوع نه تنها در کشور ما و منطقه، بلکه در کشور‌های غربی به یک باور تبدیل شده است.

«جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی هم حضور با صلابت مردم در نهم دی را خط بطانی بر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و یادآور شد: در این سال‌ها با وحدت و همدلی مردم و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری، تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شده و از این پس هم دشمنان نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست یابند.

شایان ذکر است؛ حضور در جلسه شورای تأمین به منظور تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان و شرکت در برنامه محوری گرامیداشت نهم دی ماه از جمله برنامه‌های وزیراطلاعات در جریان سفر به بیرجند است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا