خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض امام جمعه همدان به زیباکلام

امام جمعه همدان با اشاره به مصاحبه‌ای با صادق زیباکلام که اخیرا منتشر شده است، گفت: تسامح در حوزه فرهنگ موجب استحاله فرهنگی خواهد شد و اینکه استاد دانشگاه در فضای عمومی بگوید اهل فلان خلاف بودم، پذیرفته نیست و شورای انقلاب فرهنگی باید نظارت کند. این کارها اشاعه فحشاست و نباید اجازه دهند که یک نفر به اسم استاد دانشگاه بگوید شرب خمر انجام می‌دادم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی در نماز عبادی و سیاسی جمعه ۱۰ دی‌ماه، اظهار کرد: هواهای نفسانی، ضعف باورهای دینی، ورود بی خردانه در مسائل اجتماعی و بدعت گذاری‌ها به عنوان منشا فتنه در جامعه اسلامی مطرح شده است.

شعبانی با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال ایجاد فتنه در جمهوری اسلامی بوده، تصریح کرد: هدف دشمن، سقوط نظام است که موفق نخواهد چون دشمن جمهوری اسلامی، هنوز شما مردم را نشناخته و نمی‌داند که ما شهید سلیمانی، شهید همدانی و مردم انقلابی داریم.

وی با اشاره به تبعات اقتصادی فتنه در کشور، مطرح کرد: اغتشاشگران در سال ۸۸ حدود ۸۶ میلیارد تومان به اموال عمومی آسیب زدند و باعث کاهش صادرات نسبت به سال ۸۷ شدند از طرفی با اقداماتی که انجام دادند منجر به این شدند که آمریکا ۶۰۰ فرد و نهاد ما را تحریم کند.

امام جمعه همدان، ادامه داد: در اردیبهشت‌ماه سال ۸۸ و قبل از انتخابات، اوباما در نامه‌ای به رهبر انقلاب گفت که ما حاضریم ایران را به عنوان قدرت منطقه بپذیریم اما بعد از انتخابات و اردوکشی خیابانی، آمریکا پشت اغتشاشگران قرار گرفت و هنوز برخی تحریم‌ها موجود است.

شعبانی با بیان اینکه در ۶ دی ماه اغتشاشگران، واقعیت خود را نشان دادند و به عَلَم اهل بیت، اهانت کردند، گفت: مشکل دشمنان، جمهوری اسلامی نیست بلکه مشکل آن‌ها اسلام است. دشمن به دنبال مبارزه با اسلام است اما آن‌ها نفهمیدند که ملت ایران هیچوقت از امام حسین(ع) دست بر نخواهد داشت.

وی ادامه داد: خدا نیاورد روزی که افراد برای قدرت خودشان از جمهوری اسلامی حمایت کنند چون جمهوری اسلامی برای این است که پرچم تشیع برافراشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به صحبت‌های یکی از اساتید معروف کشور در روزهای گذشته، اظهار کرد: تسامح در حوزه فرهنگ موجب استحاله فرهنگی خواهد شد و اینکه استاد دانشگاه در فضای عمومی بگوید اهل فلان خلاف بودم، پذیرفته نیست و شورای انقلاب فرهنگی باید نظارت کند.

شعبانی ادامه داد: این کارها اشاعه فحشاست و نباید اجازه دهند که یک نفر به اسم استاد دانشگاه بگوید شرب خمر انجام می‌دادم.

وی در رابطه با رزمایش سپاه در چند روز گذشته، خاطرنشان کرد: رزمایش سپاه رجزخوانی پوچ جریانات اسرائیلی را خاموش کرد و قدرت نظامی ما را نشان داد. هرچقدر در تسلیحات نظامی پیشرفت کنیم قدرت بازدارندگی ما بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا