خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندار خراسان جنوبی: ۲ بیمارستان در استان آماده افتتاح است

پایگاه خبری نگاه خراسان جنوبی به نقل از ایرنا نوشت: «استاندار خراسان جنوبی روز دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های بهداشت و درمان استان افزود: بهره برداری این ۲ بیمارستان از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی است.

جواد قناعت با اشاره به برخی از اقدامات دولت طی ۲ سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: دستگاه MRI شهرستان‌های فردوس و طبس، ارتقای دانشکده‌های علوم پزشکی قاین و فردوس، تامین بالگرد اورژانس از جمله تجهیزات درمانی است که برای استان تامین شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ارتقای شاخص‌های بهداشتی استان از نتایج توجهات دولت به حوزه بهداشت و درمان در این استان است.

او با اشاره به مطالبه مردم شهرستان بشرویه درخصوص تسریع در روند احداث بیمارستان دوم این شهرستان خاطرنشان کرد: همه تلاش بر این بود که پروژه به سرعت تکمیل شود و به مردم شهرستان بشرویه خدمات رسانی کند.

قناعت ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های دانشگاه علوم پزشکی، برخی از خدمات درمانی در بیمارستان اول و برخی خدمات در بیمارستان دوم ارائه خواهد شد و به عبارتی ۲ بیمارستان مکمل یکدیگر خواهند بود.

او با اشاره به روند اجرای کار در بیمارستان خوسف گفت: کار شبانه روزی نیروهای دانشگاه علوم پزشکی به جهت سرعت دادن به روند عملیات اجرایی در این پروژه قابل تحسین است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره وضعیت موجود این پروژه عنوان کرد: باید تلاش شود که محوطه سازی بیمارستان هم قبل از افتتاح پروژه به صورت کامل انجام شود.

او از تامین نیروی انسانی مورد نیاز این ۲ بیمارستان خبر داد و گفت: به جهت اینکه در روند خدمات دهی بیمارستان‌ها خللی ایجاد نشود، جذب نیروی انسانی مورد نیاز قبل از افتتاح پروژه‌ها انجام شده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا