خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همه دانشجویان میتوانند در دانشگاه آزاد واحد تابستانی بگیرند

طبق مصوبه جلسه صدوشصت و پنجم هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان همه دانشگاه‌ها می‌توانند در ترم تابستان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مهمان شده و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز موظفند در صورت وجود معرفینامه معتبر از دانشگاه محل تحصیل دانشجو، این دانشجویان را بپذیرند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، یکصد و شصت و پنجمین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد.

براساس پیشنهاد روابط عمومی و با تأیید کمیسیون شماره یک هیأت رئیسه، مقرر شد بخشنامه هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه، به واحدهای سراسر کشور ابلاغ شود.

در ادامه جلسه هیأت رئیسه مقرر شد دانشجویان همه دانشگاه‌ها می‌توانند در ترم تابستان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مهمان شده و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز موظفند در صورت وجود معرفینامه معتبر از دانشگاه محل تحصیل دانشجو، این دانشجویان را بپذیرند.

دکتر سید طه ‌هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی نیز گزارشی از کمیسیون شماره دو هیأت رئیسه ارائه کرد که ازجمله جزئیات این گزارش می‌توان به تصمیم گیری درخصوص پاره ای امور دانشجویی، تشکیل کمیته تبلیغات و آگهی‌ها زیرنظر روابط عمومی و همچنین تشکیل دبیرخانه ستاد هماهنگی اربعین دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اشاره کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا