خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلیل تاخیر دیدار روحانی و رهبری

مهدی فضائلی که پیشتر درباره‌ی دیدار حسن روحانی و رهبری، در جمله‌ای مبهم گفته بود «این دیدار به درخواست آقای روحانی و با پیگیری‌های مکرر او انجام شد»، پس از سوال علی مطهری، توضیح داده که دلیل آن کرونا بوده است.

علی مطهری، نماینده‌ی سابق مردم در مجلس، دو روز پیش در توییتر نوشت: آقای فضایلی از مرتبطین با دفتر رهبری گفته‌اند دیدار آقای روحانی با پیگیری‌های مکرر او انجام شد. این سؤال مطرح می‌شود که چرا رؤسای جمهور سابق نباید بتوانند به‌آسانی با رهبر انقلاب ملاقات کنند، بلکه حتما باید پیگیری‌های مکرر و التماس داشته باشند.

مهدی فضائلی، فعال رسانه‌ای، هم روز گذشته در توییتر به او پاسخ داد: آقای مطهری که مدتی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بوده و خود راسیاستمدار می دانند بعید است نداند رؤسای جمهور سابق تا زمانی که خودشان مانع ایجاد نکرده بودند بعضا”حتی دیدارهای منظم با رهبر انقلاب داشتند. پیگیری های مکرر آقای روحانی نیز بدلیل تأخیر دردیدار باتوجه به شرایط کرونایی بوده.

تعدادی از پاسخ‌ها در توییتر به توییت آقای فضائلی:

عباس: جناب فضائلی قبول کنید که در توییت اول تون اشتباه کردید. سوای اختلاف نگرش با آقایان روحانی و احمدی‌نژاد و خاتمی و مرحوم هاشمی، بایستی احترام روسای جمهور نگه داشته شود. همین.

سیدمجتبی: الان بجز آقای روحانی کدام ریس جمهور سابق با رهبری می‌تواند دیدار داشته باشند چرا رهبری ماهی یکبار با روسای سابق جلسه نمیگذارند و از تجربه آن ها جهت هم فکری استفاده نمیکنن اینکه روسای سابق جمهور هم در نظام تحمل نشوند مردم چجوری تحمل می‌شوند مشاوره گرفتن که الزام اور نیست

محمدرضا: خودشون چطور مانع میتونن ایجاد کنن؟! میشه تبیین بفرمایید!؟

هادی: جناب فضائلی حرف شما اصلا خوب نبود. در ضمن جناب خاتمی رییس جمهور اسبق هم انسان خوبی هستند که قابل اعتماد هستند. مهمتر از جذب، حفظ است که از جذب هم سخت تر و مهم تر است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای فضایلی
    با سلام
    اگر رییس جمهور سابق باید جهت ددار با رهبری مکرر تقاضا بدهد

    وای بر مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چرا اینقدر دسترسی به حضرت اقا را کانالیزه و غیر ممکن جلوه می دهید ؟

    اگر واقعا این روش حاکم است نیاز به تجدید نظر دارد .

  2. یعنی همه روسای جمهور سابق، در یک هماهنگی عجیب و البته نانوشته که از سر اتفاق هم بوده است، برای دیدار با رهبر مانع ایجاد کرده اند!!!؟ این چه مانع متحدالشکلی بوده که باعث شده همه روسای جمهور سابق که خط و ربط و مرام سیاسی مختلف و متفاوتی را هم با یکدیگر داشته اند، نتوانند رهبری را ببینند!!!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا