خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هر لحظه ممکن است اتباع غیرایرانی نسبت به ترور ترامپ اقدام کنند»

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: تاکنون چند نفر از کسانی که در ترور شهید سلیمانی دست داشته‌اند راهی جهنم شده‌اند. پمپئو از دولت آمریکا استمداد کرد که باید حافظ جان او و ترامپ باشند زیرا جانشان در معرض خطر انتقام است. آنان باید بدانند این انتقام حتمی است و از زمان شهادت سردار سلیمانی تا لحظه فرارسیدن لحظه انتقام باید همواره در وحشت مرگ به سر برند و خواب راحت نخواهند داشت زیرا انتقام از شهید سلیمانی نه تنها هدف ملت ایران بلکه هدف امت اسلامی است و هر لحظه ممکن است اتباع غیرایرانی نسبت به ترور او و ترامپ اقدام کنند.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: می‌توانیم بگوییم که تشییع سردار سلیمانی تجلی سرمایه اجتماعی در کشور و وحدت مسلمان بود. علاوه بر تشییع پیکر حاج قاسم که در چند شهر انجام شد در کرمان به‌قدری ازدحام جمعیت بود که چند نفری در اثر ازدحام جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی یک پیام برای ما داشت و آن اینکه همه متوجه شدند که فکر و مکتب و عمل سلیمانی در ایران طرفدار دارد و اگر کسی صادقانه و بی‌منت عمل کند در دل ملت جای خواهد گرفت، در سطح جهانی نیز می‌توان متوجه جایگاه شهید سلیمانی در قلوب ملت‌ها بود. انسجام و حضور پرشور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی نشان داد که توطئه‌های تبلیغاتی چندین ساله دشمنان علیه نظام جمهوری بی‌اثر بوده است و نتوانستند ملت را از نظام جدا کنند و ملت امید دشمنان را ناامید کردند.

این دکترای علوم استراتژیک ضمن تأکید بر این موضوع که تأثیر شهید سلیمانی پس از شهادتش کمتر از دوران حیاتش نبود؛ خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در یک مأموریت رسمی به‌عنوان میهمان دولت عراق دعوت شده بود که توسط یکی از احمق‌ترین و جنایت‌کارترین فرد روی زمین یعنی ترامپ ترور شد و به شهادت رسید. این عمل باعث خشم سراسری علیه رژیم آمریکا و حامیانش شد به نحوی که بلافاصله در مجلس عراق تصویب کردند که آمریکا باید از عراق خارج شود و مبارزات در سایر کشورها نیز اوج بگیرد.

سردار سلیمانی، رستم واقعی ایران در دوران معاصر است

قدیری ابیانه مطرح کرد: این یک واقعیت است که اثر شهید سلیمانی بیش از سرلشکر سلیمانی است. او رستم واقعی ایران در دوران معاصر است، بعد از شهادت سردار سلیمانی زوایای جدیدی از زندگی او آشکار شد و بزرگی این مرد و همه جانبه بودنش بیش از گذشته برای مردم روشن شد. یقین دارم فیلم‌های سینمایی و سریال‌های متعددی نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها در مورد این شهید بزرگوار ساخته خواهد شد که موجب گسترش مکتب سلیمانی می‌شود.

عضو انجمن علمی علوم راهبری اشاره کرد: سردار سلیمانی در همان مسیری که حضرت امام (ره) حرکت می‌کرد عمل کرد و به آن باور داشت، او شاگرد باهوش و توانای مکتب حسین(ع) بود، ولایت فقیه را از جان و دل باور داشت و به آن معتقد بود.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) از چیزی نمی‌ترسیدند، کسی که وعده الهی را باور داشته باشد و قرآن را درک کند و شهادت را فوز عظیم بداند چه زنده بماند نباید هم از چیزی بترسد. این جمله را از امام خمینی (ره) شنیده بودیم که از چیزی نترسیده بود و ترس در وجود او معنا نداشته است. همین وصف را در رابطه با شهید سلیمانی هم داشتیم که او نمی‌ترسید.

قدیری ابیانه اظهار کرد: ما نگران شهادت سردار در صحنه‌های مختلف بودیم اما او خودش ترسی از کشته شدن و شهادت نداشت بلکه مشتاق شهادت هم بود و همین نترسیدن در جبهه‌ها به دیگران روحیه می‌داد و زمینه موفقیت بیش از پیش او را فراهم می‌کرد. سردار سلیمانی در همه صحنه‌ها در خط مقدم جبهه بود. هر جا اسمش می‌آمد وحشت سراسر وجود داعش و نیروهای متجاوز مانند آمریکایی‌ها را می‌گرفت.

وی مطرح کرد:وقتی شهید سلیمانی وارد صحنه‌ نبرد می‌شد رعشه بر تن داعش و سایر گروه‌های تروریستی می‌افتاد. کتابی به نام «از چیزی نمی‌ترسیدم» منتشر شده است که زندگی خودنوشت حاج قاسم سلیمانی است و توصیه می‌کنم دیگران این کتاب را مطالعه کنند.

این دکترای علوم استراتژیک تشریح کرد: تاکنون چند نفر از کسانی که در ترور این شهید دست داشته‌اند راهی جهنم شده‌اند. پمپئو از دولت آمریکا استمداد کرد که باید حافظ جان او و ترامپ باشند زیرا جانشان در معرض خطر انتقام است. آنان باید بدانند این انتقام حتمی است و از زمان شهادت سردار سلیمانی تا لحظه فرارسیدن لحظه انتقام باید همواره در وحشت مرگ به سر برند و خواب راحت نخواهند داشت زیرا انتقام از شهید سلیمانی نه تنها هدف ملت ایران بلکه هدف امت اسلامی است و هر لحظه ممکن است اتباع غیرایرانی نسبت به ترور او و ترامپ اقدام کنند.

قدیری ابیانه در پایان بیان کرد: شهید سلیمانی فرمایش امام را مبنی بر «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد» را باور داشت؛ او به ولایت فقیه و شخص رهبر و امام خود عشق می‌وزید چون در این مکتب رشد کرده بود؛ شهید سلیمانی در بالاترین رده‌های نظامی و شهید حججی در رده‌های پایین نظامی مظهر این فرهنگ هستند و ما باید بدانیم که در ایران شهید سلیمانی‌ها و شهید حججی‌های دیگری داریم که البته در آن حد شناخته شده نیستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا