خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلیس: درگیری و قتل در ساری ارتباطی با هیئت مذهبی نداشت

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع نزاع و درگیری منجر قتل در ساری خبر داد و گفت: وقوع این درگیری هیچگونه ارتباطی با هیئت مذهبی نداشته و صرفاً به خاطر اختلافات شخصی بین دو جوان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ بلوار کشاورز مرکز استان به محل وقوع جرم عزیمت کردند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع جرم در بررسی های اولیه میدانی مشخص شد، ۲ جوان به علت درگیری لفظی و توهین و فحاشی با یکدیگر درگیر شدند که در این میان یکی از افراد حاضر در محل درگیری برای وساطت و حل و فصل دعوا بین این دو جوان وارد شد که در این میان مورد اصابت ضربات چاقو یکی از طرفین دعوا قرار گرفت و به شدت مصدوم شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به انتقال مصدوم به مرکز درمانی از مرگ این فرد به علت شدت جراحات وارده خبر داد و افزود: با حضور به موقع پلیس و پیگیری های صورت گرفته، قاتل درکمتر از یک ساعت دستگیر شد.

ساداتی با بیان اینکه قاتل در بازجویی های به عمل آمده به قتل اعتراف کرد، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به بروز برخی شایعات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و ارتباط آن  با یکی از هیئت های مذهبی شهرستان ساری، ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: وقوع این درگیری هیچگونه ارتباطی با هیئت مذهبی نداشته و صرفاً به خاطر اختلافات شخصی بین دو جوان بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا