خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی انواع دوربین مدار بسته به همراه راهنمای خرید دوربین

رپورتاژ آگهی

استفاده از دوربین مدار بسته برای نظارت برامنیت در خانه یا محل کار بدون شک به یک ضرورت مطلق تبدیل شده است.

دوربین مدار بسته شکل کوتاه شده تلویزیون مدار بسته است. این یک چیدمان مدرن از دوربین‌های نظارتی است که در املاک مسکونی ، تجاری ، اداری و…معرفی شده‌اند که در مجموع به یک چارچوب بازرسی متصل هستند.

 در ادامه راهنمای خرید دوربین مداربسته و نکاتی دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهیم که بدون شک شما را قادر می‌سازد تا یک خرید آگاهانه و درست انجام دهید.

خرید و نصب دوربین مدار بسته

ما به سیستم امنیتی دوربین مداربسته چه نیازی داریم؟

 برای خرید و نصب تجهیزات دوربین مداربسته اول از همه باید شرایط و انتظارات خود را برای خرید دوربین مدار بسته ارزیابی کنید  برای مثال باید ارزیابی کنید که، آیا نیاز به ضبط و نمایش رفت و آمد و ورود و خروج افراد دارید؟

آیا در محلی که قرار است تجهیزات دوربین مداربسته خود را قرار دهید نیاز دارید ازدحام ها، رویارویی افراد، شماره پلاک وسایل نقلیه و … را بررسی کنید؟

آیا به تجهیزات دوربین مدار بسته سیمی متمایل هستید یا از راه دور؟

آیا  قصد دارید از دوربین مداربسته برای موقعیت های داخلی یا خارجی استفاده کنید؟

آیا بهتر است با توجه به تمایل خود یک دوربین سازماندهی IP داشته باشید؟

از همه مهمتر بودجه مالی شما برای نصب و راه اندازی انواع تجهیزات دوربین مداربسته کافی است؟و …

پس شما باید نیازهای اساسی خود را برای راه اندازی سیستم امنیتی مداربسته و شرایط ضبط خود را ارزیابی کنید و با توجه به ارزیابی خود، باید دوربینی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد.

ما در ادامه به 5 نکته ی اساسی و مهم در خصوص بهترین انتخابی که می توانید برای خرید دوربین مداربسته به نفع نیازهای خود داشته باشید را بیان خواهیم کرد.

راه اندازی سیستم دوربین مداربسته سیمی:

بخش عمده‌ای از تجهیزات امنیتی دوربین‌های مداربسته خانگی دارای دوربین‌های سیمی هستند یکی از دلایل رایج بودن تجهیزات دوربین مداربسته سیمی اعتدال قیمت و ارزش آن می باشد.

اکثر دوربین های سیمی موجود در بازار برای مقاصد داخلی و فضای باز هستند. آنها یک کانال برش مادون قرمز را همراهی می کنند که برای دید در شب و برای گرفتن عکس هایی با کنتراست بسیار استفاده می شود. تا جایی که درگاه های ارتباطی، دوربین های سیمی در پایانه های DIN یا BNC قابل دسترسی هستند.

همچنین درنظر داشته باشید که دوربین های مداربسته سیمی به پیوندهای تقویت ویدیو همواره نیاز دارند. توصیه می شوود برای محل های کوچک مانند منازل و محل کارهای کوچک از این سیستم استفاده شود تا بصرفه اقتصادی تر باشند، اما در صورتی که به دنبال تجهیز کردن محل کار هستید یا نیاز به پوشش فضای وسیع دارید، در آن مرحله باید انتخاب پیشرفته تری داشته باشید.

راه اندازی سیستم دوربین مداربسته بیسیم :

اگرچه چند سال قبل تجهیزات دوربین مداربسته از راه دور در بازار بسیار جدید بود و به همین دلیل هزینه های آنها در سطح بالاتری بود، اما به نسبت قبل هزینه آنها اساساً کاهش یافته است.امروزه مناطق مسکونی در حال حاضر به سمت دوربین‌های نظارت از راه دور حرکت می‌کنند، زیرا این دوربین‌ها در ساختن یک چارچوب نظارتی دلچسب و دقیق برای خانه و محل کار عالی هستند.آنها تا حد زیادی ایمن هستند و مهمتر از همه، ضبط صدا و فیلم واضح را ارائه می دهد.

تخفیف خرید دوربین مدار بسته

سیستم های شبکه IP :

دوربین های مداربسته سازماندهی IP یکی دیگر از گزینه های فوق العاده است که می توانید از آن برای نظارت از راه دور استفاده کنید.

به طور کلی، افراد از آنها برای شناسایی ویژگی های فضایی گسترده، به عنوان مثال، سازه های خصوصی، توقف خودکار، و سایر مکان های مقایسه ای استفاده می کنند. این دوربین ها در IP هایی که با سوئیچ سیستم شما مرتبط است ظرفیت دارند.

 شما می توانید از این تجهیزات نظارت از راه دور برای غربالگری سیستم شناسایی جداسازی از راه دور با استفاده از در دسترس بودن وب استفاده کنید.

برخی از تجهیزات دوربین های مداربسته برپایه IP نیز جایگزینی برای ضبط ویدیو در رایانه شخصی شما یا NVR (ضبط کننده ویدیوی شبکه) می باشد.

تراشه های تصویربرداری:

در دوربین های مدار بسته ، نوع و ماهیت تراشه تصویربرداری که به عنوان بخشی از دوربین مداربسته استفاده می شود بسیارمهم است.

به طور کلی دوربین‌های نظارتی وامنیتی با استفاده از دو نوع تراشه، به عنوان مثال، تراشه‌های CMOS  یا CCD ، تصاویر را تولید می‌کنند.

دوربین‌های ارزان‌تر و کم‌ کیفیت، در کل، از نوآوری‌های ارائه‌دهنده تصویر CMOS استفاده می‌کنند، به همین دلیل است که کیفیت ویدیویی ضعیفف و عدم حساسیت به نور را ارائه می دهد.

 در مقایسه دوربین‌های مداربسته که با نوآوری CCD همراهی می‌کنند، ضبط‌های با کیفیت عالی و تأثیرپذیری ایده‌آل در نور را ارائه می‌کنند.و به همین دلیل است که آنها قیمت بیشتری خواهند داشت.

فیلم های سیاه/سفید یا رنگی:

اگر تجهیزات دوربین مداربسته را برای منطقه ای که دارای شرایط نور ضعیف است خریداری می کنید، به شما توصیه می شود یک دوربین با کنتراست بالا خریداری کنید. استفاده از سایه بان دوربین مدار بسته برای محل های داخل محوطه ای که شرایط نور بهتری دارد توصیه می شود.

برای استفاده در مکانهای تجاری یا اداری، دوربین های سایه بان انتخاب بهتری برای فضاهای داخلی و فضاهای باز هستند. علاوه بر این، در نظر گرفتن میزان نور موجود در منطقه ی مورد نظر به عنوان اصلی مهم و اساسی برای انتخاب و خرید دوربین مداربسته می باشد.

با توجه به مطالب گفته شده در صورتی که دقت دوربین بالاتر باشد، به این معنی است که می‌تواند تصاویر واضح و تازه‌ای را ارائه دهد. دوربین‌های با وضوح پایین‌تر 300 خط ایجاد می‌کنند و دوربین‌هایی با وضوح بالاتر می‌توانند 400 خط را برای ارائه کیفیت تصویر بهتر ارائه دهند.

به همین ترتیب، مطمئن شوید که صفحه نمایش مناسبی را خریداری کرده اید که تصاویر را با دوربین مدار بسته شما هماهنگ می کند.

برای ضبط، باید DVR  ( ضبط کننده ویدیوی پیشرفته) را انتخاب کنید که اطلاعات ویدیویی را روی هارد دیسک ضبط و ذخیره می کند. این به عنوان بهترین انتخاب برای امنیت در نظر گرفته می شود.

در اینجا ما طیف گسترده ای از دوربین های HDCVI Bullet را به صورت آنلاین به شما معرفی خواهیم کرد  که شامل دوربین گلوله IR، دوربین گلوله، دوربین گلوله EXIR، دوربین گلوله مادون قرمز کیهانی، گلوله IR کیهانی، دوربین گلوله آرایه، دوربین گلوله WDR EXIR، دوربین گلوله آرایه کیهانی، آرایه IR است. دوربین گلوله، دوربین AHD، دوربین مدار بسته، دوربین Dome علاوه بر بسیاری دیگر. این شرکت میزبان برخی از برندهای درجه یک به صورت آنلاین مانند CP PLUS، HikVision، Dahua، ESSL، Secure Eye، Panasonic، Godrej، Hi-Focus و غیره است و راه حل های امنیتی معتبر را با محدوده قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد.

مشاوره خرید دوربین

فروشگاه دوربین مدار بسته هایک ویژن

برای خرید و یا مشاوره خرید هرگونه تجهیزات مورد نیاز مانند، دوربین های دوچشمی و نقطه یابی، کابل های دوربین مدار بسته، دوربین مداربسته، لوازم جانبی دوربین مدار بسته، انواع دوربین مدار بسته هایک ویژن ، و بسیاری دیگر می توانید با ما در تماس باشید.

همچنین ما یک درگاه پرداخت آنلاین امن برای انجام تراکنش های پرداخت آنلاین برای شما فراهم کرده ایم که می توانید به سادگی هر یک از محصولات موجود را انتخاب و خرید کنید و صرف چند روز محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا