خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انواع بالش طبی و ترازو با قیمت ارزان در کالا پزشکی توانی نو

رپورتاژ آگهی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو یک فروشگاه آنلاین است که خرید و فروش انواع مختلف تجهیزات پزشکی را برای بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و کاربران عادی که نیاز به کالای پزشکی خانگی دارند به میزان زیادی تسهیل کرده است. تجهیزات پزشکی کالاها و ابزارهایی هستند که به صورت تخصصی در زمینه تشخیص، پیشگیری، کنترل و درمان بیماری‌های مختلف کاربرد فراوانی دارند و عوارض ناشی از بیماری را کاهش می‌دهند. به عنوان مثال تراز و بالش طبی به عنوان دو نمونه از تجهیزات پزشکی پرمصرف به شمار می‌روند که در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه به فروش می‌رسند. برای آشنایی با قیمت و خرید بالش طبی و همچنین خرید انواع  ترازو ابتدا باید اطلاعات لازم درباره ویژگی‌ها و مزایای این دو محصول به دست آورید و سپس برای خرید اینترنتی اقدام نمایید. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های ترازو و بالش طبی و کاربردهای این تجهیزات صحبت کنیم.

بالش طبی چیست و چه کاربردی دارد؟‌

برای خرید بالش طبی با قیمت ارزان و مناسب بهتر است انواع متنوع آن را در سایت فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو مشاهده نموده و با اطمینان از کیفیت و  اصالت کالا اقدام به خرید نمایید.بالش طبی یکی از کالاهای درمانی است که این محصول در اندازه و ابعاد مختلف برای مراقبت از سر و گردن و بهبود کیفیت خواب کاربرد دارد. انواع بالش طبی در درمان بیماری‌هایی مانند آرتروز، دیسک گردن، پیشگیری از خروپف کردن، کمک به قرار گرفتن درست گردن، شانه‌ها و ستون فقرات افراد در زمان خواب، کاهش دردهای جسمانی، کاهش عوارض مربوط به ریفلاکس معده، جلوگیری از چین و چروک‌های پوستی و حساسیت، کاهش تعریق شبانه، بهبود گردش خون، تسکین سردرد، عدم جذب آلودگی و گرد و غبار، کاهش احساس کوفتگی و خستگی بعد از خواب و کنترل فشار خون نقش مفیدی ایفا می‌کنند.

 آشنایی با انواع بالش طبی

بالش شیاردار یک نوع بالش طبی است که برای محافظت از سر و گردن هنگام خواب کاربرد دارد. استفاده از این نوع بالش تعریق شبانه را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. بالش گردنی به عنوان یکی دیگر از انواع بالش طبی برای استفاده افرادی که به مدت طولانی پشت میز می‌نشینند کاربرد دارد  و مانع از خم شدن گردن به سمت جلو می‌شود. بالش آرتروز نیز برای بیماران مبتلا به آرتروز گردن مناسب است  و درد این بیماران را کاهش می‌دهد. بالش تنگی نفس برای افرادی به کار می‌رود که برای تنفس از دستگاه‌های اکسیژن‌ساز کمک می‌گیرند. بالش طبی زانو نیز برای کاهش درد زانو هنگام خواب استفاده می‌شود.

بالش نشیمنگاه از بی حس شدن باسن و ایجاد درد در ناحیه گردن و کمر جلوگیری می‌کند‌. بیمارانی که از درد در ناحیه دمبالیچه و مقعد خود رنج می‌برند، معمولا از بالش‌های طبی زیر نشیمن سوراخ‌دار استفاده می‌کنند. مادران شیرده نیز برای راحت شیر دادن به نوزار نسبت به خرید بالش طبی مخصوص مادران شیرده اقدام می‌کنند. این بالش اجازه نمی‌دهد که به بازو، گردن و کتف مادر هنگام شیردادن به نوزاد فشار وارد شود. بالش‌های طبی بارداری برای ماه‌های آخر جهت جلوگیری از درد پا و کمر مادر باردار به کار می‌روند. از پرطرفدارترین و معتبرترین تولیدکنندگان بالش‌های طبی می‌توان به برندهای زیکلاس مد، منورا و امسیگ اشاره کرد. این محصولات جزء بهترین و باکیفیت‌ترین بالش‌های طبی موجود در بازار ایران به شمار می‌روند.

ترازو چیست و استفاده از آن به چه صورت است؟

پیش از خرید ترازو دیجیتال و یا ترازو عقربه ای  باید به نکات مهمی از نظر کیفیت و دقت کالا،برند و نیز گارانتی محصول توجه نمود.در توانی نو به عنوان یک مرکز تخصصی کالا های درمانی و خود مراقبتی به این نکات در درج محصولات با کیفیت و معتبر توجه شده است و میتوانید با مراجعه به سایت این فروشگاه اطلاعات جامعی را به دست بیاورید. امروزه همه افراد در جوامع مختلف تمایل دارند با روش‌های مختلف مانند ورزش کردن و استفاده از رژیم غذایی مناسب وزن خود را کاهش داده و به تناسب اندام برسند. برای ثابت نگه داشتن وزن بدن در حالت ایده‌آل باید به طور مرتب وزن بدن را با استفاده از ترازو اندازه‌گیری کرد.

انواع ترازو نقش بسیار مهمی در رسیدن افراد به تناسب اندام دارد. سنجش وزن با استفاده از ابزاری به نام ترازو نه تنها به زیبایی ظاهری و تناسب اندام افراد مختلف کمک می‌کنند بلکه باعث تضمین سلامت آن‌ها نیز می‌شود. همانطور که می‌دانید منشا اکثر بیماری‌ها چاقی و اضافه وزن می‌باشد.‌ با دانستن کاهش یا افزایش ناگهانی وزن با استفاده از ترازو می‌توان به حالت غیرعادی بدن یا بروز بسیاری از بیماری‌ها پی برد و نسبت به درمان به موقع اقدام کرد. توجه داشته باشید که هرگز نباید بعد از انجام ورزش‌های سنگین وزن خود را محاسبه کنید زیرا بدن آب خود را از دست داده است‌. از پوشیدن لباس‌هاش بسیار ضخیم و سنگین نیز پرهیز نمایید.

آشنایی با انواع ترازو دیجیتال و کاربرد آن‌ها

یکی از ترازوهای دیجیتال موجود در بازار تجهیزات پزشکی انواع خانگی این محصول است که بیشتر برای آشپزی و وزن کردن خوراکی‌ها و مواد غذایی به کار می‌رود. این محصول به راحتی جا به جا می‌شود و طرفداران زیادی در بین خانم‌های خانه‌دار دارد. ترازوی جواهرت به عنوان نوع دیگر این محصول برای وزن کردن جواهرات و زیورآلات قیمتی کاربرد دارد. ترازوهای فروشگاهی برای محاسبه دقیقا قیمت مواد غذایی و صورت حساب محصولات خریداری شده در فروشگاه و سوپرمارکت‌ها کاربرد دارند. یک نوع دیگر نیز برای استفاده دامپزشکان ساخته شده است. دامپزشکان با کمک این دستگاه افزایش یا کاهش وزن حیوانات را اندازه‌گیری می‌کنند.

ورزشکاران و پزشکان اغلب از انواع پزشکی ورزشی دیجیتال این محصول استفاده می‌کنند تا به صورت کاملا دقیق به وزن بیماران و ورزشکاران دسترسی داشته باشند و رژیم غذایی آن‌ها را طبق وزنشان تنظیم کنند. وزن کردن کودکان کاری بسیار سخت است و حساسیت‌های خاص خود را دارد. در اکثر مطب‌های اطفال و منازلی که نوزاد دارند، از ترازوی مخصوص نوزادان و کودکان استفاده می‌کنند. انواع دیگر ترازوهای موجود در فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات توانی نو شامل انواع دیجیتال هوشمند مناسب برای محاسبه کردن وزن آب بدن و اندازه‌گیری توده عضلانی بدن، ترازوهای چمدانی‌باری، کاسه‌ای و قابل حمل می‌باشد. انواع کاسه‌ای در آشپزخانه‌ها برای ترکیب مواد و وزن کردن مایعات گزینه بسیار مناسبی هستند.

نحوه استعلام قیمت و خرید انواع ترازو

 با توجه به پیشرفت‌هایی که در عرصه تکنولوژی رخ داده، امروزه اکثر فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی برای خود در فضای اینترنت نیز یک فروشگاه آنلاین نیز راه‌اندازی کرده‌اند تا محصولات و تجهیزات پزشکی مانند ترازو و بالش‌های طبی را به صورت آنلاین و با قیمت ارزان به کاربران بفروشند.‌ در این فروشگاه‌ها قیمت انواع مختلف ترازو‌های دیجیتالی ارائه می‌شود‌. کاربران با توجه به نیاز خود محصول مورد را انتخاب و خریداری می‌کنند. قیمت و خرید انواع ترازو به عوامل متعددی مانند ظرفیت، کیفیت، دقت اندازه‌گیری، نوع کاربری و برند این دستگاه بستگی دارد. برندهای معروف همواره از قیمت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

خرید بالش طبی و ترازوی ارزان از تجهیزات پرشکی توانی نو

برای خرید انواع ترازو و بالش‌های طبی با قیمت ارزان می‌توانید به سایت فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو با آدرس اینترنتی https://tavanino.com/ مراجعه کنید. قبل از خرید از فروشگاه توانی نو حتما باید ویژگی‌های برندهای مختلف این دو محصول را به خوبی با یکدیگر مقایسه کنید و با کارشناسان‌ این سایت نیز مشورت نمایید و در نهایت محصولی بخرید که به خویی بتواند تمام نیازهای شما را برآوره سازد. تمام محصولات و تجهیزات پزشکی ارائه شده توسط توانی نو دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا هستند و با ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رسند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا