خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لایپزیش رنجرز 8 اردیبهشت 1401 ؛ نیمه‌نهایی لیگ اروپا

رنجرز و لایپزیش امشب در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند. پخش زنده لایپزیش رنجرز 8 اردیبهشت 1401 را از انصاف ورزشی ببینید.

دو تیم رنجرز و لایپزیش امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند. پخش بازی زنده لایپزیش رنجرز 8 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

پخش زنده لایپزیش رنجرز 8 اردیبهشت 1401

به طرز طعنه‌آمیزی نیمه‌نهایی لیگ اروپا جدالی میان نمایندگانی از بریتانیا و نمایندگانی از آلمان است! لایپزیش و فرانکفورت یک طرف و وستهام از خود انگلستان و رنجرز از اسکاتلند!

اسکاتلندی‌ها که این روزها رقابت لیگ را به سلتیک واگذار کرده‌اند در مجموع دو بازی رفت و برگشت در مرحله پیش بر براگا نماینده پرتغال غلبه کردند.

از سوی دیگر لایپزیش نماینده این روزها سرحال آلمان در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه مجموع 3 بر 1 بر آتالانتای جذاب گاسپرینی غلبه کرد و به نیمه‌نهایی رسید.

دو تیم در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها، 4 پیروزی و 1 شکست داشته‌اند. دو تیم پیش از این تنها یکبار در سال 2017 و در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که آن بازی با پیروزی 4 بر 0 لایپزیش همراه بود. برای تماشای پخش زنده بازی لایپزیش و رنجرز 8 اردیبهشت 1401 در زمان شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لایپزیش رنجرز 8 اردیبهشت 1401 از BT Sport

پخش زنده فوتبال لایپزیش و رنجرز 8 اردیبهشت 1401 از Sport TV

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا