خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاثیرات دیوارپوش و سقف کاذب در دکوراسیون داخلی

رپورتاژ آگهی

یکی از بهترین عوامل برای تغییر روحیه و بهبود روند زندگی تغییر در دکوراسیون داخلی که مدنظر شما برای کار یا گذران زمان است. بهبود فضایی که در آن زندگی می کنید به بهبود عملکرد شما برای زندگی بهتری که در نظر دارید کمک خواهد کرد. ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی از مراحل مختلفی تشکیل شده است که یکی از آن ها خرید متریال های متنوع برای ایجاد دکورداخلی است.

بدون وجود این متریال ها شما نمیتوانید برای دکوراسیون داخلی کار زیادی انجام دهید و در واقع آن تغییر و زیباتر شدن محیط خیلی سخت به دست می آید. با در اختیار داشتن دیوارپوش، سقف کاذب و کفپوش های متنوع شما میتوانید طرح های متنوعی را ایجاد کرده و خلاقیت و ایده ی خود را در فضا به تصویر بکشید و عملی کنید. انواع مختلفی از متریال دکوراسیون داخلی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود دارای تنوع بسیار بالایی هستند.

دیوارپوش

دیوارپوش

اگر تا به حال با دقت بیشتری دیوارهای محیط زندگی یا کار خود را مشاهده کرده باشید میتوانید مدل های متنوعی از دیوارپوش را در مشاهده کنید. حتی رنگی که بر روی دیوارها زده شده است نوعی دیوارپوش است . هر آنچه که به عنوان یک پوشش ثانویه بر روی دیوار اصلی خانه یا محل کار و فضاهای عمومی که روزانه به آن ها مراجعه می کنید استفاده میشود در زمره دیوارپوش ها قرار میگیرد.

شما برای هر فضایی مطابق با کاربری و طراحی داخلی آن طرح که فضا را دیزاین کرده است از دیوارپوش متفاوتی استفاده خواهید کرد. معمولا هر خانه و کاشانه ای که حس خوبی در آن جریان دارد و افراد مقیم آن مکان به خوبی از محیط آن یاد میکنند توسط یک طراح کار شده است..

یک دیوارپوش خوب کاملا مقاوم در برابر ناملایمات محیط با کاربری مختص آن ، زیبا، دارای نصب راحت و سرعت بالا در اجراست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در نظر داشتن روش های جدید تولید طبیعی است که دیوارپوش ها نیز در وجه های متفاوت رشد و بالندگی داشته اند اما قطعا در میان آن ها برخی مقاوم تر، برخی زیباتر و برخی از نظر نصب سریع تر و راحت تر هستند.

مزایای دیوارپوش

دیوارپوش

دیوارپوش انواع مختلفی دارد البته که به اندازه ی تنوع طراحی های داخلی نیز امکان ترکیب آن ها با هم دیگر نیز وجود دارد. ولی یک سری مزایای خاص در تمامی دیوارپوش ها مشترک است که در این بخش از مقاله به بررسی و نام بردن آنها میپردازیم.

اولین مزیت استفاده از دیوارپوش محافظت از دیوارهای اصلی هر فضاست. دومین موضوع بحث زیبایی است که برای کلیه ی فضاها و محیط اطراف ما یک المان ضروری است. شما با استفاده از دیوارپوش میتوانید هم محیطی مقاوم تر و هم زیباتر را در اختیار داشته باشید.

  1. مقاومت بالا در برابر خوردگی و فرسایش
  2. استحکام بالا در برابر فشار و ضربه
  3. انعطاف پذیری بالا که باعث شده تا در بسیاری از محل ها به راحتی نصب شوند
  4. مقاومت دیوارپوش در برابر آتش سوزی و محاففظت از دیواره اصلی
  5. قیمت های متنوع بر اساسا بودجه های متفاوت
  6. نصب آسان در مدت زمان کوتاه
  7. اکثریت دیوارپوش ها امروزه در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند.
  8. تنوع بالا در طرح و رنگ

نصب دیوارپوش

یکی از مهم ترین موازین در استفاده از متریال هایی مانند دیوارپوش، نصب دیوارپوش با کمترین هزینه و بالاترین سرعت است. امروزه نصب دیوارپوش های موجود اکثرا به وسیله چب و به طور متناسب بر روی هر سطحی امکان پذیر است.

نصب دیوارپوش هایی مانند سرامیک و سنگ و کاشی و … همگی به وسیله دوغاب در زمان قدیم صورت می گرفت ولی امروزه یکی از برترین مزیت های نصب دیوارپوش امکان کار با چسب های قوی ای است که جای دوغاب و دردسر و کثیف کاری هر گونه بازسازی را گرفته است. نصب دیوارپوش امروزه با سرعت بالاتر و گاها همزمان با فعالیت یک فضا انجام میشود.

پیشنهاد ما به شما استفاده از نیروهای متخصص و خبره و کمک گرفتن از شرکت های معتبر در زمینه دکوراسیون داخلی برای اجرای این متریال است. در ادامه در مورد چند نمونه از شرکت های معتبر در زمینه دکوراسیون داخلی مانند آذران دکور بیشتر توضیح خواهیم داد.

سقف کاذب

سقف کاذب

از مواردی که نیاز به استفاده از آن در تمامی فضاهای دکوراسیون داخلی در صد نیاز است سقف کاذب در انواع و مدل های مختلف است. بسیاری از فضاها امروزه سقف کاذب را به خوبی استفاده کرده اند و به همین دلیل دارای استاندارد بالایی برای زندگی و کار هستند.

سقف کاذب پوشش دوم در ارتفاع مشخص از سقف اصلی است که هم زیبایی فضا را به همراه خود دارد و هم پوشانند تاسیسات و داکت و لوله های مشخص در حال ساخت است. برای ایجاد یک فضای استاندارد وجود سقف کاذب یک امر الزامیست.

همانطور که توضیح داده شد و میدانید سقف کاذب پوششی دوم برای سقف است و هر آنچه که استفاده می شود باید در ارتفاعی هرچند کم از سقف اجرا شود بنابراین هم نیاز به پروفیل های خاص برای اجرا خواهد داشت و هم استفاده از هر متریالی به عنوان نگهدارنده جایز نیست.

  1. سقف کاذب پی وی سی
  2. سقف کاذب پانل پی وی سی
  3. سقف کاذب کشسان
  4. سقف کاذب سی ان سی
  5. سقف کاذب آسمان مجازی
  6. سقف کاذب کناف
  7. سقف کاذب تایل گچی

مزایای سقف کاذب

از مزایای سقف کاذب در این بخش صحبت خواهیم کرد تا شما با اطلاع کافی از اتفاقاتی که پس از نصب سقف کاذب در فضای شما می افتد انتخاب اجرای آن را در محیط خود داشته باشید.

  1. سقف کاذب قابلیت جا به جایی و دسترسی به تاسیسات زیرین است
  2. هزینه اجرای سقف کاذب در مقایسه با تعمیر و بازسازی سقف اصلی مقرون بصرفه تر خواهد بود.
  3. سقف کاذب نقش اصلی در ایجاد عایق صوتی مابین طبقات هر ساختمان را بازی میکند.
  4. شما با وجود سقف کاذب عایق صوتی و حرارتی را تومان با هم خواهید داشت.
  5. سقف کاذب  لوله ها و سیم کشی های رد شده در زیر سقف اصلی را پوشش میدهد.
  6. سقف کاذب پایه ایجاد یک نورپردازی عالی و شیک و زیبا برای فضای داخلی شما خواهد بود.

کلام اخر

در این مقاله سعی ما بر این بود که شما عزیزان را با بهترین راه هایی که می توانید بک دکوراسیون داخلی عالی و زیبا را همگام با استاندارد های جهان در اختیار داشته باشید؛ آشنا کنیم. مهم ترین مسئله پس از شناخت اولیه سپردن کار به کاردان است همان طور که شما هم میدانید فعالان زیادی در زمینه طراحی داخلی در حال کار هستند.


آذران دکور با در اختیارداشتن تیم طراحی و اجرای ماهر و زبده در زمینه دکوراسیون داخلی برای بهتر و زیباتر شدن محیط شما مطابق با استاندارد های فضایی کمک خواهد کرد. از مزیت های دیگر تماس با آذران دکرو فعالیت 24 ساعته آن ها و بدون تعطیلی در طول سال است.

به این ترتیب شما هر زمانی از روز، سال، ماه با کارشناسان آذران دکور در تماس باشید میتوانید مراحل تغییر دکوراسیون داخلی خود را پیش ببرید.امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید با اطلاعات کامل تر و استفاده از نیروی ماهر کشورمان در آذران دکور به بهترین نحو دکوراسیون داخلی خود را تغییر دهید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا