خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی‌عسگری استعفا را تکذیب کرد: «کار ما قطع دست رانت‌خواران است»

رئیس پیشین سازمان صداوسیما که انتصابش به‌عنوان مدیر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با واکنش‌هایی منفی همراه شده بود ضمن تکذیب خبر استعفای خود گفت: کارویژه ما قطع دست رانت‌خواران و کسانی است که چشم طمع به این شرکت دارند.

به‌گزارش انصاف نیوز، عبدالعلی علی‌عسگری گفت: کار را با قدرت آغاز و جلسات را از اولین روز کاری شروع کرده‌ایم و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم و حرکت در این مسیر را آغاز کرده‌ایم.

فارس نوشت: «صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر استعفای علی عسگری از مدیریت هلدینگ خلیج فارس منتشر شد که وی ضمن تکذیب این خبر، گفت: کار را با قدرت آغاز و جلسات را از اولین روز کاری شروع کرده‌ایم و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم و حرکت در این مسیر را آغاز کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه این شرکت متعلق به مردم ایران است، گفت: هدف ما در مسیر مدیریت این مجموعه این است که در گام نخست سودآوری را افزایش بدهیم و در گام دوم با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم ارزش سهام این شرکت را افزایش دهیم.

علی عسگری افزود: گام سوم اقداماتی انقلابی و تهاجمی در پایین‌دستی انجام دهیم که منجر به اشتغال‌زایی و افزایش ثروت ملی و در گام چهارم هم در حیطه وظایف اجتماعی است تا بتواند در این حوزه نیز به درستی نقش آفرینی نماید.

مدیر هلدینگ خلیج فارس در پایان تأکید کرد: کارویژه ما قطع دست رانت‌خواران و کسانی است که چشم طمع به این شرکت دارند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نمیتونیم حرفتان را باور کنیم چون تورم هر روز بیشتر میشه وقضیه میتونی برعکس باشه یعنی شما اومدید رانت بیشتر کنید

  2. برادر عزیز جناب عسگری همه حرف مخالفین با انتصاب شما در این سمت عدم تخصص حضرت عالی است که لاجرم باعث ناکامی شما در رسیدن به همین اهدافی خواهد شد که با افتخار ذکر کرده اید. تازه اگر این مدعیات شما را صادقانه بدانیم و نه از سر فریبکاری و عوام فریبی

  3. ای لعنت لعنت لعنت به هرچه رانتخواراست..اقای عسکری..دست که هیچ..پایشان راهم قطع کن….امرزیده رفتگان..انتقادمنتقدین به فقدان تخصص وحرفه ایست که شمارا به ان منتصب کرده اند واگرنه رانت ورانتخواری کماکان روا وحلال ومباح ووجوب ان محرز…
    ..

  4. انصاف نیوز عزیز سلام

    یک روضه خوان را کرده اند مدیر عامل پتروشیمی خلیج فارس ، خدا به فریاد ملت ایران برسد .(فیلم روضه خوانی ایشان در مقام ریاست صداوسیما موجود است )

    1. ایشان مرثیه صداوسیمارا سروده….اشکالی دارد…بقول حقوقیین اقرارعقلاعلی انفسهم جائز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا