خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امیرعبداللهیان: ادبیات جدیدی در مکاتبات ایران و چین ایجاد شده

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دولت سیزدهم گفت: موضوعات راهبردی در دستورکار ایران و چین قرار دارد و این موضوعات ادبیات جدیدی را در مکاتبات روسای جمهور دو کشور ایجاد کرده است.

به‌گزارش فارس، امیرعبداللهیان که در رأس هیأتی سیاسی به دعوت «وانگ یی» همتای چینی خود به چین سفر کرده، در اظهاراتی درباره دستورکار مذاکراتش با وزیر خارجه چین اظهار داشت: ما در پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و چین هستیم.

وی با بیان این‌که در چهار ماه گذشته بیش از هفت بار بین وزیر خارجه چین و اینجانب تماس‌ها و دیدارهایی انجام شد و در سطح روسای جمهور نیز تماس‌ها و ارتباطات خیلی روان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این نشانگر اهمیت و رشد و توسعه روابط دو کشور است و در دولت جدید هم با شتاب بیشتر روابط روبرو هستیم.

وزیر خارجه اظهار داشت: در مناسبات دوجانبه از هماهنگی‌های خوب و تنوع در موضوعات مختلف برخوردار و بهره‌مند هستیم و در راستای منافع دو طرف پیشرفت‌های بسیار خوبی را در موضوعات مختلف داشته‌ایم.

وی بیان کرد: موضوعات راهبردی در دستورکار دو کشور قرار دارد و این موضوعات ادبیات جدیدی را در مکاتبات روسای جمهور دو کشور ایجاد کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دیگه ادبیات جدید چه صیغه ایه !!!!! درست بگو نفت را با نصف قیمت بهش میدیم و اونا با لحن ملیحی گفتن دست شما درد نکنه!!!!!!! این همان گفتمان جدید بین ایران و چین است!!!!!!

  2. وزیر خارجه دولت سیزدهم راست گفته ، ادبیات از دیپلماتیک به ارباب (چین) رعیتی (ایران) تغییر یافته و این دستاورد جناب رئیس الساداتی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا