خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“ضربه افراطیون به نظام در لباس دانشجو” +عکس

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه رفتار افراطیون خودسر در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور ضربه به نظام بود، گفت: دستگاه‌ قضا با اقدامات خودسرانه برخورد جدی کند.

تجمع معترضین به از سرگیری مذاکرات مقامات ایران و آمریکا

به گزارش انصاف نیوز، محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از اظهارات و اقدامات برخی گروه‌های افراطی و خودسر در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور در سفرهای خود نماد و نماینده جمهوری اسلامی ایران است، از این‌رو اقدامات دولت در هفته اخیر در بحث سیاست خارجی، مباحث مربوط به پرونده هسته‌ای و موضوع مذاکره با کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا بعد از 35 سال، ناگهانی نبود.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه مذاکره تلفنی روحانی با اوباما و نشست نیم ساعته محمدجواد ظریف با وزیر امور خارجه آمریکا در راستای حفظ مصالح و ارزش‌های نظام بوده است، افزود:‌ به طور یقین تصمیم‌گیری در موارد مهم از سوی رهبر معظم انقلاب اتخاذ می‌شود.

وی با بیان اینکه رفتار خودسرانه برخی افراد و اظهارات و مطالب برخی سایت‌ها در زیر سؤال بردن دستاوردهای سفر نیویورک و اقدامات دکتر روحانی به‌طور حتم تضعیف نظام بود، تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره نرمش قهرمانانه، دستگاه دیپلماسی و تیم مذاکره‌کننده با کشورهای غربی باید با حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب در جهت تغییر روش‌ها و تاکتیک‌ها برنامه‌ریزی کنند، که این موضوع خوشبختانه در اقدامات و اظهارات رئیس‌جمهور در نیویورک مشهود بود.

اسفنانی با تأکید بر اینکه متأسفانه در چند سال اخیر اقدامات خودسرانه و افراطی‌گری بارها به جایگاه نظام و انقلاب ضربه زده است، یادآور شد:‌ در شرایط کنونی با توجه به دستاوردهای دولت یازدهم در سفر به نیویورک برخورد با متخلفان و افراطیون ضروری است، تا در آینده شاهد این‌گونه اقدامات نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: به طور حتم همیشه رهبر معظم انقلاب مخالف اقدامات افراطی بوده‌اند، از این رو فرق نمی‌کند این‌گونه اقدامات از سوی چه افرادی رخ می‌دهد بنابراین مشخص می شود افرادی که دستاوردهای سفر نیویورک دولت را به زیر سؤال می‌برند دلسوز نظام نیستند بلکه از نام بسیجی و دانشجو، برای ضربه زدن به نظام سوءاستفاده می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با اشاره به حمایت تمام طیف‌های سیاسی به‌ویژه جناح‌های اصولگرا از اقدامات رئیس‌جمهور در نیویورک، تصریح کرد: اقدامات خودسرانه برخی افراد افراطی به هیچ وجه قابل قبول نبوده و مسئولان مربوطه باید بر اساس قانون با این دست اقدامات برخورد کنند.

تجمع معترضین به از سرگیری مذاکرات مقامات ایران و آمریکا

تجمع معترضین به از سرگیری مذاکرات مقامات ایران و آمریکا

تجمع معترضین به از سرگیری مذاکرات مقامات ایران و آمریکا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا