خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه انجمن اسلامی جامعه پزشکی شاخه فارس به روحانی

انجمن اسلامی جامعه ی پزشکی شاخه ی فارس درباره ی ماجرای حمله به علی مطهری در شیراز به رییس جمهور نامه ای نوشت.
به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این نامه در پی می آید:
باسمه تعالی
ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و حوزه ها می تواند جریان سیال فکری بسیار با ارزشی در جامعه بوجود آورد . (مقام معظم رهبری)
جناب آقای دکتر روحانی
رییس جمهور محترم
با سلام و ادب
هجوم وحشیانه ی عده ای نادان به نماینده ی فرزانه ی مجلس شورای اسلامی و یادگار یکی از برجسته ترین شهدای انقلاب و پاره تن امام(ره) جناب دکتر علی مطهری اسباب تشدید نگرانی های اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را فراهم آورده است. متاسفانه این اتفاق دنباله سلسله وقایعی می باشد که مدتی است فضای شیراز و استان فارس را آلوده کرده است. عده ی معدودی قانون ستیز از هر بهانه ای برای حمله به هر فرد و جریان غیر همسو با عقایدشان استفاده می کنند، قانون را به هیچ می انگارند، به توصیه های امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب مبنی بر احترام به قانون بی توجهند، اردوکشی خیابانی می کنند و با این حال از مصونیتی آهنین برخوردارند.
انفعال در برابر چنین وقایعی موجب تجری قانون شکنان و دلسردی دلسوزان نظام جمهوری اسلامی و خدای ناکرده ایجاد التهاب در استان و کشور می شود. از این رو انجمن اسلامی جامعه پزشکی- شاخه فارس- ضمن عذرخواهی از آقای دکتر علی مطهری، خواستار برخورد قانونی با عاملان و مباشران این اتفاق ناگوار است.
لازم به ذکر است که این انجمن یکی از عوامل دخیل در ایجاد بستر مناسب برای قانون ستیزان را نحوه ی مدیریت کلان استان فارس می داند. متاسفانه شیوه ی عملکرد استاندار دولت یازدهم و تیم همراهشان نه رنگ تدبیر دارد و نه بوی امید می دهد. مدیریت این گروه بر استان فارس این شائبه را به ذهن متبادر می کند که آنها خود را نماینده ی دولت جنابعالی نمی دانند و یا حتی از آن شرمنده اند و لذا پیگیری سیاست های دولت را بر خود لازم نمی دانند. با تندروترین مخالفین دولت همراهی می کنند و آنان را ابقا کرده ویا ارتقا داده اند.
گویا جناب استاندار و تیم همراهشان این مسئولیت را فرصتی مناسب برای تطهیر خود در برابر مخالفین دولت اعتدال فرض کرده و از هیچ کوششی برای جلب نظر آنان دریغ نمی کنند تا آنجا که در واقعه ی اخیر پاسگاه نیروی انتظامی به مدت چند ساعت محاصره می شود و جناب استاندار و نمایندگانشان به جای برخورد با قانون شکنان تلاش می کنند تا مظلوم و مضروب حادثه یعنی دکتر مطهری را به لغو سخنرانی وادار کنند. عجیب آنکه بعد از واقعه هم نعل وارونه زده، به جای ابراز شرمندگی و عذرخواهی از مردم و دولت، مسوولین دانشگاه را مورد انتقاد قرار می دهند که چرا مجوز برگزاری جلسه ی سخنرانی را لغو نکرده اند!
زیرکی را گفتم این احوال بین خندید و گفت
صعب روزی، بوالعجب کاری، پریشان عالمی
این روش از یک سو شیراز را کانون لغو همایش های همراهان دولت یازدهم و از سوی دیگر جولانگاه قانون ستیزان و پایداران بر مخالفت با رای و نظر مردم تبدیل کرده است. جناب آقای دکتر روحانی این انجمن ضمن اعلام حمایت کامل از جنابعالی و دولت یازدهم، خواستار اعزام گروهی از بازرسی ریاست جمهوری و یا شورای عالی امنیت ملی برای بررسی دقیق این اتفاق و رویدادهای مشابه قبلی است. همچنین خواهشمندیم با ایجاد تغییرات جدی در مدیریت کلان استان فارس، شرایط تحقق سیاستهای دولت یازدهم را فراهم آورید. 
و من ا…التوفیق
انجمن اسلامی جامعه ی پزشکی- شاخه ی فارس
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا