خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شما خیلی بی‌جا کردید که راست گفتید!

حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به حکم AFC مبنی بر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: الان افرادی هستند که راستگو هستند و افتخار می‌کنند که گزارش دادند که تیم‌های ما به این علت نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند. شما وقتی در جنگ شرکت می‌کنید، دشمن خود را شکست می‌دهید. ما الان با دنیا در جنگ هستیم ولی الان به خاطر راستگویی، دو تیمی که میلیون‌ها هوادار دارند، باید حذف کنیم؟ شما خیلی بی‌جا کردید که راست گفتید! شما در حدی نیستید که بخواهید راستگویی و دروغ گویی را ترویج کنید. ما می‌دانیم برخی از این افراد چه‌کاره هستند اما نمی‌توان بیان کرد.

به گزارش ایسنا، کلانی صبح شنبه در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان به جام ملت‌های آسیا گفت: این یک رویداد جدید برای فوتبال ماست. الان این تیم، نماینده بانوان ما در آسیاست. کشور ما در شرایطی است که درباره این مسائل صحبت نمی‌شود. وقتی بازیکنان ما به این رویداد بروند، تمام دنیا آن را بازنمایی می‌کند و امیدوارم برخی افراد کوته‌فکر که توجهی به فوتبال بانوان نمی‌کنند، متوجه مشکلاتی که در این زمینه هست، بشوند. بانوان‌ ما بسیار در کشور درخشان بوده‌اند و در ۸ سال جنگ تحمیلی می‌توانید آن را کاملا مشاهده کنید. در بیماری کرونا، خانم‌های پرستار ما خیلی فداکاری کردند اما به آن‌ها بی‌توجهی می‌شود و نباید با کوته‌نظری خودمان آن‌ها را نادیده بگیریم. آن‌ها مکمل زندگی ما هستند و بزرگ‌تر از همه چیز هستند. این رویداد می‌تواند قدم مثبتی باشد تا قدر بانوان ما بیشتر دانسته شود. ما در سنی که باشیم، این بانوان هستند که می‌توانند به داد ما برسند.

او ادامه داد: من وقتی در آمریکا زندگی می‌کنم، متوجه می‌شوم که در بیشتر ارگان‌ها و دانشگاه‌های آمریکایی، از افراد و کاشفان ایرانی استفاده می‌شود. این باعث افتخار ماست اما از آن‌ها یاد نمی‌شود. مریم میرزاخانی یک استثنا بود که از او یاد شد اما امثال میرزاخانی‌ها خیلی وجود دارد. نقشی که بانوان ما در کارهای اجتماعی دارند بسیار قابل توجه است. نباید کسانی که هیچ درکی نسبت به این مساله ندارند، برای خانم‌ها تعیین تکلیف کنند. خانم‌ها سرور خانواده هستند.

کلانی درباره حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر این دو تیم حذف نشوند، فیفا فوتبال ما را تعلیق می‌کند. الان افرادی هستند که راستگو هستند و افتخار می‌کنند که گزارش دادند که تیم‌های ما به این علت نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند. شما وقتی در جنگ شرکت می‌کنید، دشمن خود را شکست می‌دهید. ما الان با دنیا در جنگ هستیم ولی الان به خاطر راستگویی، دو تیمی که میلیون‌ها هوادار دارند، باید حذف کنیم؟ شما خیلی بی‌جا کردید که راست گفتید! شما در حدی نیستید که بخواهید راستگویی و دروغ گویی را ترویج کنید. ما می‌دانیم برخی از این افراد چه‌کاره هستند اما نمی‌توان بیان کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: من خیلی ساده گفتم ایشان مورد تایید بنده نیستند، چون کارنامه ایشان درخشان نیست. شخصیتی باید در جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس باشد که از سابقه خوبی برخوردار باشد. من از آقای وزیر خواهش کردم که رزومه ایشان را برملا کند. ممکن است من اشتباه کنم اما ایشان مورد تایید من نیست. مسائل مملکت و مسائل باشگاه در اولویت زندگی من قرار دارد و از هیچ‌کسی هم ترس ندارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا