خرید تور تابستان ایران بوم گردی

منبع آگاه در نیروهای مسلح: صدای شنیده شده در غرب کشور رعد و برق بود

خبرگزاری تسنیم نوشت:

«در پی شنیده شدن صداهای مهیب در شب گذشته در برخی استان های غربی کشور و انتساب آن به آزمایش سامانه‌های پدافندی هوایی و فعالیت آموزشی و نظامی، یک منبع آگاه نیروهای مسلح این گمانه زنی‌ها را رد کرد و گفت: صداهای شنیده شده ارتباطی با فعالیت‌های نیروهای مسلح و تست سامانه‌های پدافندی ندارد.

این مقام آگاه همچنین برخی گمانه زنی‌ها در فضای مجازی که علت صداهای شنیده شده را به انجام عملیات خرابکارانه و حمله خارجی نسبت می‌دادند را نیز تکذیب کرده و تاکید کرد منبع اصلی صدای شنیده شده وقوع رعد و برق در منطقه غرب کشور بوده است.

حوالی ساعت 24 شب گذشته صدای مهیبی در استان‌های همدان، کرمانشاه و کردستان شنیده شده که پس از آن برخی سایت‌های خبری علت آن را آزمایش سامانه‌های پدافندی عنوان کردند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این چگونه رعد و برقی بوده که صدای مهیبش 4 استان را وحشت زده کرده ؟!!!!

    چرا واقعیت را نمی گویید؟ حقیقت چیست؟
    یک رعد و برق 4 استان را به وحشت نمی اندازد!!!

  2. چقدر این مردم ما متوجه نیستند آخه!!؟ آخه یعنی حتی نمیتونن صدای رعد و برق رو تشخیص بدن! همینه دیگه، وقتی میگن مردم نمی فهمن و به قیم نیاز دارن تا صلاح شون رو تشخیص بده و براشون تصمیم بگیره، بیراه نمیگن! مردم، ببینید حتی شما نمیتونید صدای رعد و برق رو تشخیص بدید، پس دیگه اینقدر زر نزنید. (از مردم عزیز و فهمیم مملکتم بابت بد قلمی، عذرخواهی میکنم، اونی که باید بفهمد، احتمالا فهمیده)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا