خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک مقام قضایی: حضور مسئولان در میان مردم نباید از سر رفع تکلیف باشد

عباس حسینی پویا، دادستان عمومی و انقلاب اهواز با تاکید بر لزوم پیگیری سریع، کارشناسانه و دقیق مطالبه مردم از مسوولان و دستگاه‌های اجرایی گفت: حضور میان مردم و بازدیدهای میدانی نباید از سر رفع تکلیف باشد بلکه باید با اقدام جهادی و کاربردی گره از کار آنها به صورت موثر باز شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حسینی پویا در حاشیه سومین جلسه فوق‌العاده بررسی حقوق عامه مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان اهواز در گفت و گویی افزود: حضور مسوولان در میان مردم و بازدید های میدانی اگر منجر به نتیجه قابل لمس نشود، موجب دلسردی مردم و جدایی آنها از هم می‌شود.

وی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی و آشنایی با مطالبه‌های مردم باید تا رسیدن به نتیجه پیگیری شود، ادامه داد: پیگیری مطالبه‌های مردم توسط مسوولان به عنوان یک ضرورت باید در دستور کار همه دستگاه‌های خوزستان قرار گیرد تا آثار بازدیدها و جلسه ها در زندگی مردم قابل لمس باشد.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از اقدام عجولانه و غیرکارشناسی افزود: این موضوع به معنای توقف کار و کاهش سرعت عمل نیست بلکه باید با روحیه جهادی و انقلابی و مدیریت میدانی امور را با سرعت و دقت بالا تا رسیدن به نتیجه پیگیری کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز ادامه داد: بررسی وضعیت کم برخوردار گلدشت اهواز به طور جدی در دست پیگیری قرار گرفت و در این راستا علاوه بر بازدید میدانی و صحبت با اهالی، جلسه‌ فوق العاده کارگروه حقوق عامه دادسرای اهواز، با حضور کارشناسان و متخصصان و دستگاه‌های مرتبط برگزار و مصوبه های جلسه برای اجرا به دستگاه ها ابلاغ شد.

وی این بازدید میدانی را در راستای پیگیری مصوبه‌های جلسه کارگروه حقوق عامه دادسرای اهواز دانست و گفت: در این بازدید روند پیشرفت طرح ها، اقدامات انجام شده دستگاه‌های مربوطه و گروه‌های جهادی مستقر در این محله ها ارزیابی و همچنین دستورات لازم برای گره گشایی از طرح ها صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز، افزود: همه مسوولان و دستگاه های اجرایی باید از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی بیان کرد: بخشی از این طرح ها تا پایان هفته جاری و برخی دیگر از طرح های تعریف شده در این مناطق حاشیه نشین تا پایان دهه فجر امسال به اتمام می‌رسد.

در این جلسه که با حضور دستگاه های مختلفی از جمله شهرداری اهواز، آب و فاضلاب استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک، ورزش و جوانان، سپاه ناحیه امام حسین(ع)، نمایندگان گروه های جهادی و راه و شهرسازی برگزار شد، اقدام‌های انجام شده در مناطق محروم و حاشیه‌ای اهواز از جمله منطقه گلدشت از نزدیک بررسی و تصمیم لازم برای سرعت بخشی به این اقدام ها گرفته شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا