خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس و سپاهان 15 مهر 1401

پخش زنده پرسپولیس و سپاهان 15 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس امروز و در حساس‌ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 20:00 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، میهمان سپاهان قدرتمند و جذاب ژوزه مورایس پرتغالی است. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان 15 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پرسپولیس و سپاهان 15 مهر 1401

پخش زنده پرسپولیس و سپاهان 15 مهر 1401

پرسپولیس صدرنشین امروز در جدالی سخت میهمان سپاهان است. سپاهان با ژوزه مورایس استقلال را در آزادی شکست داد و طبیعتا فراتر از اهمیت نام‌های پرسپولیس و سپاهان به عنوان دو مدعی، فوتبال‌دوستان حرفه‌ای در این بازی مایل به تماشای تقابل اندیشه‌های تاکتیکی گل‌محمدی و مورایس هستند.

پرسپولیس در حالی برابر سپاهان قرار می گیرد که هفته گذشته اولین شکست خود را در لیگ 22 برابر تراکتور تجربه کرد. پرسپولیس با 14 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در صدر جدول قرار دارد. پرسپولیس در 5 دیدار اخیر خود در لیگ برتر 4 پیروزی و 1 شکست را تجربه کرده است. پرسپولیس در 5 بازی گذشته خود، 8 گل زده و 4 گل دریافت کرده است.

سپاهان در 5 بازی گذشته خود در لیگ برتر 1 برد، 1 شسکت و 3 تساوی را تجربه بدست آورده است و با 12 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به گل گهر در ربته سوم جدول قرار دارد. سپاهان در 5 بازی گذشته خود، 5 گل زده و 5 گل دریافت کرده است.

برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان 15 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا