خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام خانواده غلامحسین کرباسچی

خانواده غلامحسین کرباسچی که در حال حاضر در بیمارستان بستری است در پیامی از کسانی که در این مدت احوال او را جویا شده‌اند و همچنین از کادر درمان تشکر کرد.

متن این پیام در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِلهى کُلَّما اَنْعَمْتَ عَلَىَّ نِعْمَةً قَلَّ لَکَ عِنْدَها شُکْرى وَ کُلَّمَا ابْتَلَیْتَنى بِبَلِیَّةٍ قَلَّ لَکَ عِنْدَها صَبْرى

بدینوسیله بر خود لازم می‌داریم که از همه برادران و خواهران گرامی، حجت الاسلام سید محمد خاتمی، حجت الاسلام مهدی کروبی، حجت الاسلام ناطق نوری، آیت الله محقق داماد، آیت الله حسن خمینی، حجت الاسلام هادی خامنه ای، حجت الاسلام عبداله نوری، حجت الاسلام سروش محلاتی، حجت الاسلام علیخانی، دکتر اسحاق جهانگیری، دکتر محمدرضا خاتمی، دکتر رضا ملک زاده، مهندس بهزاد نبوی، مهندس محسن هاشمی، سید حسین مرعشی، الیاس حضرتی و ده‌ها نفر از دوستان که جویای حال آقای کرباسچی شدند و ایشان را مورد لطف و دعا قرار دادند تشکر کرده و در صورت عدم پاسخگویی عذرخواهی کنیم. احترام و قدردانی خود را از بذل محبت‌های شما اعلام می‌داریم. و برای همه ی عزیزان سلامتی و سربلندی آرزومندیم.

در پایان از زحمت کشان کادر درمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم و توفیقات روزافزون الهی را برای این عزیزان از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

خانواده غلامحسین کرباسچی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا