خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«باند سارقین باغات و مزارع کشاورزی در دشتستان بوشهر منهدم شد»

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان دشتستان از دستگيري و انهدام باند 5نفره سارقین باغات و مزارع و تلمبه خانه‌های کشاورزی دشتستان و کشف 8 فقره سرقت از آنان دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش دیارجنوب (بوشهر)، سرهنگ مهدی روان‌به در تشريح اين خبر بیان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از باغات و تلمبه های کشاورزی و مزارع این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، 5سارق حرفه ای و سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌های پلیسی جداگانه آنان را دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده ابتدا منکر هرگونه سرقتی می شدند لیکن در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشته و لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی واز آنطریق روانه زندان شدند.

سرهنگ روان‌به تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده رفت و آمد های مشکوک در محل زندگی ،مزارع و باغات و محل های کسب و کار خود، می بایست بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا