خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجری تلویزیون پس از نماینده مجلس: دکترای مرتبط با حکمرانی دارم

امیرحسین ثابتی مجری صداوسیما که با عضویت در لیست علی اکبر رائفی پور و جبهه پایداری در انتخابات اخیر در تهران به مجلس راه یافت، در دفاع از خود نوشته است که دکترای علوم سیاسی دارد و این رشته به مشائل مرتبط با حکمرانی مرتبط است.

به گزارش انصاف نیوز، او در یادداشتی خطاب به مسعود پزشکیان نوشته که در گفت‌وگویی گفته بود «آقای ثابتی و افرادی که آمدند، چه پشتوانه و فعالیت علمی، کارکردی در این کشور دارند؟»، نوشته است: پاسخ سوال‌تان بدیهی است چون پشتوانه هر نماینده ای که منتخب مردم می شود، همان مردمی هستند که او را انتخاب کرده اند. پشتوانه بنده همان پشتوانه شماست. با این تفاوت که به لحاظ کمی، پشتوانه شما در حوزه انتخابیه تان 95 هزار نفر بوده و پشتوانه بنده در حوزه انتخابیه تهران حدود 500 هزار نفر. و اگر به لحاظ جمعیت و درصد رای نیز اگر حساب کنیم، شما با پشتوانه حدود 24 درصد از مردمی که در تبریز و حومه رای دادند وارد مجلس شدید و بنده به پشتوانه بیش از 30 درصد رای دهندگان حوزه انتخابیه ام. همچنین درباره پشتوانه علمی بنده نیز سوال پرسیده اید که آن هم پاسخش مشخص است. چون رشته تحصیلی بنده از مقطع کارشناسی تا کارشناسی ارشد و دکترا «علوم سیاسی» بوده و هر فرد منصفی سنخیت تحصیل در این رشته را با مسایل عمده مرتبط با حکمرانی متوجه می شود.

او افزوده است: اما درباره پشتوانه کارکردی بنده نیز سوال کردید. البته می دانم که جرم بزرگی را متوجه شده ام و قبل از آنکه در در دولت هاشمی به عنوان رییس بیمارستان یا در دولت خاتمی به عنوان وزیر بهداشت «منصوب» شوم با رای مردم برای حضور در مجلس «انتخاب» شده ام. لذا از شما میخواهم از این گناه نابخشودنی بنده بگذرید! امیدوارم این چند خط، تا حدی به سوالات شما پاسخ داده باشد. البته حرفهای بیشتری نیز هست که از زمان آغاز به کار مجلس دوازدهم حضورا خدمت تان عرض خواهم کرد. زیرا بنای بنده چالش با دیگران از جمله شما نیست. فکر می کنم برای حل مشکلات مردم و کشور اشتراکات زیادی وجود دارد که باید با تمرکز بر آنها، خدمت به مردم را در اولویت گذاشت. البته اینها نکاتی است که انتظار می رفت افراد با تجربه ای مثل شما به نسل جدید منتقل کنند اما فعلا چرخ روزگار طوری چرخیده که ما دهه شصتی ها باید این بدیهیات را به بزرگترهایمان منتقل سازیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با سلام امیرحسین جان ناراحت نشو برادر گلم من این آقا ردصلاحیت شد بودن که با کمک مقام معظم رهبری تایید صلاحیت شدن حالا زبان باز کردی زیر فشار که هستند التماس میکنند ولی وقتی که از فشار رهائی پیدا کردن شیر میشوند شیر امیرحسین جان آخه مجلس ارثیه پدری این بی کفایت هاست گفتنش خوب نیست ولی مجبور شدم بنده ۹۳ ماه در زمان دفاع مقدس در کنار رزمندگان و شهدا عزیز ماهم چرخیدیم و از این ۹۳ ماه ۱۷ ماه اش را در لشگر ۳۱ عاشورا آذربایجان قهرمان بودم این آقای پزشکیان هم یه ۴۵ روزی در لشگر تشریف داشتند حالا این ۴۵ روز برابری کرده با ۴۵ سال باج گرفتن از انقلاب و نظام اون هم با حالت عصبانیت و طلبکار که ایشان تخم طلا گذاشتی سواستفاده تا کجا و این بنده کمترین یه نظر در یه سایتی همچون انصاف نیوز بنویسم ۵۰ نفر دسته جمع حمله ور می شوند چرا نوشتی جانباز خوشم آمده نوشتم پس چرا آخوند حیدری با لباس شخصی عکس خود را نمی گذارید با لباس روحانیت حاضر می شود بر علیه نظام و روحانیت بله امیرحسین برادر عزیز من این توری هست اش این ها جای شاکی و متهم را عوض کردن شما برای مردم عزیز ایران تلاش شبانه روزی خودتان را انجام بدهید الخصوص به مستضعفان عزیز ما بقیه را ولش کن بچسبد اول خدا بعدشم مردم مظلوم ولی دلاور کشورم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا