خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی اعتراضی پزشکان در چابهار درباره‌ی حقوق و امنیت‌شان [+تکمیلی: خدمت‌دهی ادامه دارد]

جمعی از پزشکان عمومی بیمارستان امام علی چابهار که مشغول گذراندن طرح دوره‌ی پزشکی عمومی در اورژانس این بیمارستان هستند می‌گویند که از ابتدای شروع به طرح هیچ‌گونه مبلغی مبنی بر حق کرونا و حق ماندگاری دریافت نکرده‌اند.

آنها در نامه‌ای خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نوشته‌اند که اگر طلب‌هایشان پرداخت نشود فقط تا ۱۵ بهمن ماه قادرند که برای پوشش شیفت‌ها حضور داشته باشند.

همین پزشکان در نامه‌ای جداگانه نوشته‌اند که بارها «به علت ضعف در کنترل فضای فیزیکی اورژانس، همراهان بیمار به پزشکان بی‌احترامی کرده‌اند».

در این نامه با انتقاد به مستقر نبودن نیروی انتظامی در اورژانس بیمارستان امام علی، گفته‌اند که با توجه به حضور فقط یک پزشک در اغلب مواقع در اورژانس، اورژانس شلوغ می‌شود و باعث ایجاد درگیری همراهان بیماران با پزشکان شده است از جمله «فحاشی، تهدید به قتل و برخورد فیزیکی».

آنها در این مورد نیز خواستار رسیدگی شده‌اند و گفته‌اند که از اول بهمن ماه حتی یک مورد اتفاق از این دست را هم نمی‌پذیرند.


تکمیلی در جمعه ۱ بهمن ماه:

روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اعلام کرد که پزشکان در نامه‌ی تکمیلی نوشته‌اند که با بررسی‌های انجام شده، دغدغه‌ی آنها پیگیری شده است و خدمت رسانی به بیماران و مردم چابهار طبق روال ادامه خواهد داشت. تصویر نامه:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا