خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس؟!

ایسنا نوشت: «در هفته‌های اخیر باشگاه پرسپولیس با بحران مالی روبرو بود و کار به جایی رسید که حتی بازیکنان و یحیی گل‌محمدی هم لب به انتقاد گشودند و نسبت به مشکلات موجود هشدارهایی دادند اما حالا داستان فراتر از انتقاد رفته و یحیی گل‌محمدی شرایط را برای ادامه کار مناسب نمی‌بیند و احتمال دارد بعد از بازی با فولاد کناره‌گیری کند.

بر اساس اطلاع از یک منبع آگاه در پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته در صورت حل نشدن مشکلات مالی تیم و پرداخت نشدن مطالبات آنها، بعد از بازی با فولاد از پرسپولیس جدا شود. این اتفاق که با توجه به مشکلات مالی شدید سرخ‌ها در چند ماه گذشته، خیلی هم دور از ذهن نبود می‌تواند شوک بزرگی به پرسپولیس و هوادارانش باشد.

گل‌محمدی استعفا می‌دهد؟

باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت سید مجید صدری، ۲۰ درصد مطالبات اعضای تیم خود مربوط به فصل جدید را پرداخت کرد و در حالی که قرار بود درصد دیگری از قراردادها پرداخت شود، صدری از سمت خود استعفا کرد. پس از حضور رضا درویش و اعضای تیم مدیریتی جدید در پرسپولیس، این مدیر به اردوی پرسپولیس پیش از مصاف برابر فجرسپاسی رفت و در حالی بازیکنان و برخی از اعضای کادر نسبت به پرداخت نشدن مطالباتشان گله داشتند، قولی برای پرداخت پول در روزی مشخص نداد که همین امر موجب ناراحتی اعضای تیم شد.

پیش از این نیز در رسانه‌ها آمده بود که بازیکنان پرسپولیس چند بار تا آستانه اعتصاب و تعطیل کردن تمرینات پرسپولیس پیش رفته‌اند اما هر بار یحیی گل‌محمدی و سایر اعضای کادر فنی، مانع این اتفاق شده‌اند.

حالا باید دید تا پیش از دیدار پرسپولیس برابر فولاد، باشگاه می‌تواند مشکلات مالی را رفع کند یا باید شاهد رفتن گل‌محمدی و حواشی پس از آن در پرسپولیس باشیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا