خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی چند رمان عاشقانه

رپورتاژ آگهی

رمان های عاشقانه همیشه جزو پر فروش ترین کتاب ها در بازار هستند . رمان های عاشقانه را نه تنها عاشقان و افرادی که به کسی علاقه مند هستند مطالعه می کنند بلکه همه ی افراد به سراغ این دسته از کتاب ها می روند .

داستان های عاشقانه دارای لحظه های جذاب و شیرین است ، برای هر فردی یک کتاب عاشقانه بهترین کتاب به شمار می رود .

در ادامه به معرفی چند رمان عاشقانه می پردازیم با ما همراه باشید .

افراد برای خرید کتاب می توانند به سایت آسیابوک مراجعه کرده و کتاب های مورد نیاز خود را خریداری نمایند .

من پیش از تو :

این کتاب اثر جوجو مویز نویسنده و روزنامه نگار بریتانیایی است که در سال 2012 در بریتانیا منتشر شد . ادامه ی این کتاب نیز رمان پس از تو نام دارد که در سال 2015 منتشر شد .

این کتاب بعد از انتشار مورد استقبال زیادی قرار گرفت و به 11 زبان دنیا ترجمه شده است . هم چنین این کتاب محبوب ترین اثر جوجو مویز است !

به مدت 12 هفته این کتاب جزو پر فروش ترین کتاب های نیویورک تایمز بود . جوجو مویز تا کنون دو بار جایزه ی انجمن رمان نویسان رمانتیک را دریافت کرده است .

داستان این کتاب در مورد عشق یک پرستار به بیمار است . ویل مردی سی و پنج ساله است که به دلیل تصادف ویلچر نشین شده است . بعد از تصادف او بسیار منزوی شده و تصور می کند که دیگر زندگی برایش معنایی ندارد و می خواهد به زندگی خود پایان دهد .

مادر ویل تصمیم می گیرد که پرستاری را به خانه بیاورد تا بتواند به ویل کمک کند . سپس از طریق یک موسسه ی کاریابی دختری به نام لوییزا کلارک برای پرستاری معرفی می شود ، لوییزا دختری روستایی است که به تازگی کار خود را از دست داده است و خانواده ی او از طبقه ی کارگر جامعه هستند او دلیل بی پولی و فقر پرستار ویل که مردی عصبی است می شود .

با ورود لوییزا شخصیت اصلی داستان به خانه ی ویل داستان کتاب شروع می شود ، 6 ماه زمان مانده تا ویل از تصمیم خود برای پایان دادن به زندگی اش منصرف شود .

در ابتدا ویل با لوییزا بد اخلاقی می کند اما به تدریج او یاد می گیرد که چگونه با ویل رفتار کند و پس از مدتی لوییزا به ویل علاقه مند می شود و تصمیم می گیرد که به ویل نشان دهد زندگی ارزش زیستن دارد .

همه ی خانواده امیدوار هستند که لوییزا می تواند به زندگی ویل امید ببخشد و او را از تصمیمش منصرف کند . بعد از مدتی خانواده تغییراتی در ویل می بینند و فکر می کنند که ویل از تصمیم خود منصرف شده است اما در همان روز ویل همه را غافلگیر می کند و خود را برای مرگ آماده می کند .

غرور و تعصب  :

این کتاب اثر جین آستین نویسنده ی انگلیسی است ، او این کتاب را در سال 1796 نوشت اما تا سال 1813 این رمان چاپ نمی شد . این کتاب در ابتدا با نام تاثرات اولیه بود و ناشران آن را رد می کردند اما بعد از 17 سال به چاپ رسید و به جای نام جین آستین نام یک خانم به عنوان نویسنده روی جلد می باشد .

فیلم های زیادی از این رمان ساخته شده اما در سال 2005 فیلمی از روی این رمان ساخته شد که معروف ترین آن است .

داستان این رمان در مورد خانواده ی بنت است که صاحب پنج دختر هستند ، جین زیبا ترین  دختر خانواده است که خواستگار های زیادی دارد ، الیزابت نیز راوی داستان است و مغرور می باشد ، مری نیز همچون خواهران دیگرش زیبا نیست اما او نیز هنرمند است و پیانو می نوازد ، کیتی و لیدیا هم دوقلو می باشند که خیلی بازیگوش هستند .

به دلیل این که آقای بنت فرزند پسر ندارد بعد از مرگش ثروتش به کشیشی با نام ویلیام کالینز می رسد ، پس یکی از دختران او باید با مرد ثروتمندی ازدواج کند تا بتواند از خانواده اش حمایت کند .

هنگامی که مادر خانواده متوجه می شود مردی ثروتمند به نام آقای بینگلی به شهر آن ها آمده آقای بنت را راضی می کند تا به دیدار او بروند .

به همین دلیل مهمانی برای ورود آقای بینگلی به شهر برگزار شده که خانواده ی آقای بنت نیز به مهمانی دعوت می شوند .

در مهمانی آقای بینگلی به جین علاقه مند می شود و از طرفی دوست آقای بینگلی به نام دارسی که حتی دو برابر بیشتر از بینگلی ثروت دارد با الیزابت آشنا می شود اما به دلیل غرور و فاصله ی طبقاتی که با این خانواده دارد به الیزابت ابراز علاقه نمی کند …

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا