خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جواد امام: جبهه اصلاحات هیچ‌ توصیه‌ای درباره انتخابلت ندارد/ در روزهای آتی بیانیه صادر می‌کنیم

جواد امام، جزئیات جلسه امشب جبهه اصلاحات را تشریح کرد:جبهه اصلاحات هیچ‌ توصیه‌ای درباره پیش ثبت‌نام ندارد/ در روزهای آتی بیانیه صادر می‌کنیم

به گزارش ایلنا، سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: بجا توجه به مباحثی که امروز در جبهه اصلاحات مطرح شد و نظراتی که اعضای جبهه داشتند، جبهه اصلاحات ایران همچنان درباره انتخابات هیچ‌ توصیه‌ای ندارد.

🔹جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات ، در باره این‌که با توجه به قانون جدید انتخابات درباره روند پیش ثبت‌نام که از هفته آینده آغاز می‌شود، تصمیم جبهه اصلاحات در این خصوص چیست، گفت: با توجه به مباحثی که امروز در جبهه اصلاحات مطرح شد و نظراتی که اعضای جبهه داشتند، جبهه اصلاحات ایران همچنان درباره انتخابات هیچ‌ توصیه‌ای ندارد.

🔹امام در پاسخ به این سوال که با این نظر یعنی اعضای جبهه در انتخابات شرکت می‌کنند یا خیر، گفت: به هرحال اینکه شرکت می‌کنند یا نمی‌کنند ما هنوز زمان داریم اما درباره پیش ثبت‌نام، در حال‌حاضر جبهه هیچ‌ توصیه‌ای درباره ثبت‌نام ندارد.

🔹سخنگوی جبهه اصلاحات در پاسخ به این سوال که این جبهه در یک هفته باقی مانده چه برنامه‌ریزی خواهد داشت، گفت: جبهه اصلاحات به جهت شرایطی که برای انتخابات حادث شد و اصلاحی که اخیرا در قانون انتخابات صورت گرفت، به یک جمع‌بندی رسیده که اساسا شرایط موجود را نقد کرده و نسبت به آنچه به عنوان قانون جدید، رویه‌های غلط گذشته را قانونی کرده که باعث محدودیت‌های بیشتر و سلب حق حاکمیت مردم بر تعیین سرنوشت خودشان شده و آن آزادی‌های انتخاب شدن و انتخاب کردن را محدود کرده در روزهای آتی بیانیه‌اش را صادر می‌کند. اما درخصوص ثبت‌نام جبهه اصلاحات هیچ توصیه‌ای نداد.

🔹جواد امام در پاسخ به این سوال که برخی سیاسیون جریان اصلاحات به دنبال شرکت هستند و برخی نیز هنوز تصمیمی نگرفتند، با این وجود جبهه اصلاحات به نوعی باعث تشتت آرا نخواهد شد، گفت: خیر. تشتت آرا نیست، جمع بندی جبهه این است که  درباره انتخابات توصیه‌ای نمی‌کند اما اگر شخصی برای خودش، تصمیمی می‌گیرد، متوجه جبهه نیست.

🔹سخنگوی جبهه اصلاحات در پاسخ به این سوال که آیا آقای خاتمی از تصمیم فعلی جبهه باخبر هستند، گفت: به نظر می‌رسد که هنوز از تصمیم جبهه باخبر نیستند. همین الان جلسه تمام شده است و اینکه آقای خاتمی اطلاع پیدا کردند یا خیر من در جریان نیستم. تصمیمی بوده که امشب در جلسه جبهه گرفته شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا